Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• tweehonderd

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dit ziet er wel gaaf uit 20" Audi TT 8S velgen op een TT 8J.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Dit ziet er wel gaaf uit 20" Audi TT 8S velgen op een TT 8J.

Oversized. Niet mooi.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• 20' was ook gewoon vanaf Audi bestelbaar op een TT 8J, verder lijken zilveren velgen visueel altijd groter op een zwarte auto.
                        Ik ben met je eens dat 18" of 19" beter tot zijn recht komt op een TT.

Comment

• vriend van mij heeft een A4 break 2.0TDI (136pk) gekocht van 2011. Nu zegt hij dat deze motor identiek is aan de 163pk versie of 177pk versie. Is dit zo? Ook identieke transmissie/aandrijfas?
                          Hij zegt dat ze ham van de Audi garage willen chippen van 136pk tot 177 (of zelfs 190pk) voor slechts 600 euro. Ik vind dit echt maar raar :p Doet men dit bij Audi? Waarom zou men hem chippen tot 190pk terwijl in de catalogus de 190pk versie bijna 2k meer kost dan de 163pk versie.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• bump, iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      bump, iemand?
                                      Bij Belgische dealers niet..

Comment

• Zou met niet verbazen dat dit gebeurd.

Er is een bepaalde dealer in de buurt die mij een 116d aanraadde ipv een 118d en ze dan via een tuner naar dezelfde waardes te laten bregen.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                          Bij Belgische dealers niet..
                                          Er zijn er wel die het kunnen. Niet aanraden maar wel kunnen. Bij mijn wagen hebben ze al die gadgets ,zoals oa needle sweep aangezet bij de dealer.
                                          Ze kunnen dus veel, maar doen dit niet altijd.
                                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X