Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenWie? Ik geloof dat niet.. Chippen is niet needle sweep aanzetten tenzij je met vcds nu ook al kan chippen“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKunnen ze bij Audi motormanagement aanpassen via pc/laptop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKunnen ze bij Audi motormanagement aanpassen via pc/laptop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
Comment
-
Audi A1 Clubsport Quattro by korneeldebruyn, on Flickr
Audi A1 Clubsport Quattro-2 by korneeldebruyn, on Flickr
Audi A1 Clubsport Quattro-3 by korneeldebruyn, on Flickr
Audi A1 Clubsport Quattro-4 by korneeldebruyn, on Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenKzal eerst is zien of ik er al zelf mee kan en mag rijden..
Comment
-
-
Mag ik mij ook opgeven? 😁
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMag ik mij ook opgeven? 😁
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNee, een A3 is te klein voor uPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVrouw vind deze mooier dan een A3 berline en berline is enkel in S.
Dat zou wa zijn... pocket sedan met een 5cil erin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenGe bedoeld dat er geen RS3 berline is ? er is nogtans wel ruimte voor..
Dat zou wa zijn... pocket sedan met een 5cil erin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenVind de berline net wel iets hebben. Beter dan die mislukte break.
Comment
Comment