Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtennadat je bepaalde opleidingen gevolgd hebt worden er meer dingen vrijgeschakeld in de vcds, dus niet iedereen kan hetzelfde met die laptops.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheeft er al iemand met die actieve gps in de dash gereden ?
wat bedoel je precies?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichtenwaarschijnlijk virtual dashboard.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheeft er al iemand met die actieve gps in de dash gereden ?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa ja die tussen de klokken ? Ik vind het wel prachtig. Tot hiertoe enkel op TT & Q7 verkrijgbaar dacht ik.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
Comment