Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
    We kunnen da vervangen en online coderen maar da ist dan ook :p
    nadat je bepaalde opleidingen gevolgd hebt worden er meer dingen vrijgeschakeld in de vcds, dus niet iedereen kan hetzelfde met die laptops.
    2015 BMW S1000R
    2010 Renault Clio RS Cup
    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
      nadat je bepaalde opleidingen gevolgd hebt worden er meer dingen vrijgeschakeld in de vcds, dus niet iedereen kan hetzelfde met die laptops.
      Hier had ik het niet over vcds maar dat klopt.. Tis wel een leuke opleiding :p

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• bibberrrr

verrie nice

Comment

• Comment

• heeft er al iemand met die actieve gps in de dash gereden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              heeft er al iemand met die actieve gps in de dash gereden ?
                              ?????
                              wat bedoel je precies?
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• waarschijnlijk virtual dashboard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  waarschijnlijk virtual dashboard.
                                  Ha ja die tussen de klokken ? Ik vind het wel prachtig. Tot hiertoe enkel op TT & Q7 verkrijgbaar dacht ik.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    heeft er al iemand met die actieve gps in de dash gereden ?
                                    Wel ingezeten als dat op stond, redelijk indrukwekkend te noemen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Gisteren mee gereden ja.

Niks voor mij

Maar ik hoor van andere mensen dat die het wel knap en handig vinden
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Ha ja die tussen de klokken ? Ik vind het wel prachtig. Tot hiertoe enkel op TT & Q7 verkrijgbaar dacht ik.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                        Volgens mijn wordt het ook bestelbaar als een extra op de nieuwe A4.

Comment

• De nieuwe Passat heeft het ook.

Comment

Working...
                                          X