Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Volgens mijn wordt het ook bestelbaar als een extra op de nieuwe A4.
    Het is inderdaad ook in de nieuwe a4 bestelbaar.

Comment

• Nog een uitvinding van de ingenieurs en de marketingmensen om geld te maken... Wat is nu het nut van een kaart in de MMI én nog (dezelfde..) in het dashboard ? In mijn ogen een risico meer om de aandacht van de bestuurder af te lijden van het meest belangrijk aan het stuur : de baan. Wat is nu meer nodig qua berichtgeving dan een pijltje en de gebruikelijke stem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        Nog een uitvinding van de ingenieurs en de marketingmensen om geld te maken... Wat is nu het nut van een kaart in de MMI én nog (dezelfde..) in het dashboard ? In mijn ogen een risico meer om de aandacht van de bestuurder af te lijden van het meest belangrijk aan het stuur : de baan. Wat is nu meer nodig qua berichtgeving dan een pijltje en de gebruikelijke stem ?
        Scherm kan aangepast worden zodat het anders weergegeven wordt. Is trouwens superhandig en in vergelijk met een hub zeker niet storend. Als je dat storend vind moet je de klokken ook maar laten verdwijnen in je dash...
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Scherm kan aangepast worden zodat het anders weergegeven wordt. Is trouwens superhandig en in vergelijk met een hub zeker niet storend. Als je dat storend vind moet je de klokken ook maar laten verdwijnen in je dash...
          Weet ik ook, maar ik vraag mij af wat men aan een kaart heeft...Bij mij staat deze nooit op. ik heb gezien dat de nieuwe Merc GLE de mogelijkheid biedt supplementaire klokken op de "iPad" te tonen. Dat vind ik al nuttiger. Ik weet, ik ben ouderwets ,-))
          by the way, deze GLE geeft zo aan de gebruikte koppel en vermogen, ik ken veel mensen die boffen over hun pk's-zwangere wagen die verrast zullen zijn hoe weinig ze ervan gebruiken ;-))
          Last edited by guyugy; 27/07/2015, 13:23.

Comment

• Audi Coupe UR Quattro - My rendition of the infamous Coupe Quattro, by "Zack Simmering".

Comment

• wit en spatflappen

had turkse registratie

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• hou niet van zwart maar telkens ik deze zie kwa combo

Comment

• Héél knap inderdaad.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• doet me wat denken aan een golf kwartet

Comment

• Het is alleen jammer dat er zo'n lelijke rally achter spoiler op zit.

Comment

• wielen

Comment

• Comment

• Goede herinneringen als ik dit zie, heb velen jaren in Audi's typ 44 rondgereden.

Comment

• Comment

• Toen Audi's nog karakter hadden! In tegenstelling tot nu

Comment

• De Audi V8 D1 was zo'n beetje de laatste echte mooie Audi IMHO.

Last edited by ; 30/08/2015, 12:58.

Comment

Working...
                                          X