Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pracht exemplaar nog!
Aubergine =Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Dat zijn nog mooie wagens moet ik toegeven.
De nieuwe zijn niet mijn smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten12 en 18 of 24 kleppen
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoila !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou dat met de ratelende 2.5 tdi kopen, lekker cheap-ass a8-en'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZou ik enorm graag hebben maar wordt overal afgeraden die 2.5.
Soit, het zou nog niet voor meteen zijn maar eens de neus aan het venster steken kan geen kwaad.
Comment
-
geen speciale problemen met de 2.5 150...de latere 155 en 163 pk hadden issues
maar das zoals met de kettingen van de bmws of de dsg die kapot gaan, er zullen er wel meer dan slechte zijn zeker
en ondertussen zijn die bakken bijna 15 jaar als't brol is bollen ze niet meer rond
natuurlijk is benzine wat edeler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeen speciale problemen met de 2.5 150...de latere 155 en 163 pk hadden issues
maar das zoals met de kettingen van de bmws of de dsg die kapot gaan, er zullen er wel meer dan slechte zijn zeker
en ondertussen zijn die bakken bijna 15 jaar als't brol is bollen ze niet meer rond
natuurlijk is benzine wat edeler
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenHad ik ook al ergens gehoord. En met mijn km's is zo'n 2.8 zeker het overwegen waard, àls dat een beetje betrouwbaar is uiteraard.
Soit, het zou nog niet voor meteen zijn maar eens de neus aan het venster steken kan geen kwaad.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment