Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A8 D3 met de 3.7 V8 op lpg, vind je ook makkelijk onder de 10k

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Comment

• Zo één heb ik er ook nog gehad.

Comment

• zal wel geen OEM 'hood ornament' zijn, vermoed ik

Comment

• Nee, een dure extra.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ongelooflijk mooie kleur in de zon

Comment

• Ipanema is idd een heel knap kleur.

Comment

• das geen standaard-kleur zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  das geen standaard-kleur zeker ?
                                  Enkel grijs is een standaard kleur.

Comment

das geen standaard-kleur zeker ?

Klopt, is Audi Exclusive Colors

Comment

ongelooflijk mooie kleur in de zon

Rijdt die daar nu nog rond in Kapellen/Mariaburg?
                                      Ik denk dat ik die een jaar of drie geleden hier ook al eens op het forum gezet.
                                      Inderdaad prachtige kleur dat Ipanema. Vind het wel mooier staan op een A5 coupé bvb.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Rijdt die daar nu nog rond in Kapellen/Mariaburg?
                                        Ik denk dat ik die een jaar of drie geleden hier ook al eens op het forum gezet.
                                        Inderdaad prachtige kleur dat Ipanema. Vind het wel mooier staan op een A5 coupé bvb.
                                        Ah ik dacht al dak die vorige week op de ring had gezien.. Ma kwas ni zeker ofdat over dezelfde was..

Comment

• ik had te weinig noten gekocht (stonden in promo) en de dag erna teruggegaan...lag een berg olieabsorber op exact die plek + een gigantisch oliespoor

Comment

Working...
                                          X