Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand hier toevallig een verklaring voor?
    Dacht dat S5 sinds modeljaar 2013 enkel met S-tronic geleverd werd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Zeer zéér knappe 5.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Zeer zéér knappe 5.
        Ik vind dat Xclusive Customz met hun Sport quattro replica kit de auto behoorlijk verpest hebben, maar dat is een persoonlijke mening.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• hoeveel keer ga je die hier nog posten?

Comment

hoeveel keer ga je die hier nog posten?
                    Mooi hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Mooi hé.
                      Enorm!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Enorm!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                              Tijdloos

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Audi had de productie van de A2 nooit moeten stoppen, de A2 was zijn tijd ver vooruit en is mijn ogen één van de gaafste Audi's ooit gebouwd, zelf nu nog ziet de A2 er beter uit dan de A1 IMHO.
                                Hij zou nu met een "Design Upgrade" zo weer in productie genomen kunnen worden met zijn ASF body, wat heden ten dagen nog steeds "State of the Art" is.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                                    Iemand hier toevallig een verklaring voor?
                                    Dacht dat S5 sinds modeljaar 2013 enkel met S-tronic geleverd werd?

http://www.mobile.de/nl/Auto/Audi-S5...226045722.html
                                    Niemand van de kenners hier een idee van? Is dit iets louche of werd er in een ander land toch een manuele s5 geproduceerd? Heb interesse in de wagen, maar vind het toch maar iets raar.

Comment

• In zijn titel staat toch in dat het een S-tronic is. In zijn detail omschrijving is er dan weer sprake van een handbak.
                                      Stuur de verkoper een berichtje, kan misschien al wat duidelijkheid scheppen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Verkloot. Ligt gewoon véél te laag.
                                        En dan die rode spiegels en rode accenten achteraan. Volledig smaakloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          In zijn titel staat toch in dat het een S-tronic is. In zijn detail omschrijving is er dan weer sprake van een handbak.
                                          Stuur de verkoper een berichtje, kan misschien al wat duidelijkheid scheppen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Klopt, maar foto's is toch duidelijk een handbak. Ik dacht hier al eens te horen, maar zal idd moeten mailen.

Comment

Working...
                                          X