Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAIHATSU Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DAIHATSU Lovers

Aangezien er nog geen topic was van dit Japanse merk, heb ik dat maar gestart.

Daihatsu België heeft voor zijn 30ste verjaardag op de Belgisch-Luxemburgse markt een nieuwe website in elkaar gestoken. Ditmaal geen amateur gepruts maar een deftige website.

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Aangezien er nog geen topic was van dit Japanse merk, heb ik dat maar gestart.

Daihatsu België heeft voor zijn 30ste verjaardag op de Belgisch-Luxemburgse markt een nieuwe website in elkaar gestoken. Ditmaal geen amateur gepruts maar een deftige website.

www.daihatsu.be
    Deftige website?

Rood als achtergrondkleur voor de website is al 'n big nono. (te fel en dus te vermoeiend voor de ogen) Dat leidt ook de aandacht af van de content zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Deftige website?

Rood als achtergrondkleur voor de website is al 'n big nono. (te fel en dus te vermoeiend voor de ogen) Dat leidt ook de aandacht af van de content zelf.
      Bij mij is alleen de pagina voor de taalkeuze in het rood en al de andere paginas hebben een witte achtergrondkleur.

Comment

maar die intro is al storend genoeg. Ik heb liever geen nutteloze intro's op websites waar je toch alleen maar door moet wachten.

Ach whatever, weinig interesse in dat merk. Alleen een Rocky zie ik nog wel zitten

Comment

Ik vind de Materia en de Copen wel coole wagentjes eigenlijk.
          De Terios op Top Gear vond ik ook zeer knap werk leveren.

De site vind ik nog doenbaar.
          Die van BMW is niet eens gecentreerd en heeft soms een banner van een half scherm groot: scrolplezier gegarandeerd. Die van MB is ook niet gecentreerd en werkt énorm traag en schokkerig op mijn oudere PC (waar ik meestal op zit te tokkelen). Filmkes moeten niet vanzelf ingeladen worden, laat staan afspelen verdomme. Die van Saab vind ik het makkelijkst/vlotst werken. Geen onnodige flashy brol en zo.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Deftige website?

Fuck zo'n rood.

Comment

Zo'n cuore is precies toch een echt racebeest... De eerste 100km/u gaan wat traagjes, maar daarna vliegt dat ding blijkbaar
              http://fenix.cmi.ua.ac.be/~p051899/pics/cuore.jpg

Comment

lol

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Comment

staat goed met die OZ

Comment

Ben vroeger zo ene gaan testen.
                      Reed wel plezant.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

gtti: 3 cylinder, 1 liter blok met zowat 100 pk. Zo’n verhouding was zeldzaam in productiewagens indertijd.
                        En een leuke brom.

Comment

En heel licht ook.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

een failliete zelfstandige met een stoeterij hier in de geburen rijdt met zo'n rondomrond gedeukt exemplaar
                              was vroeger nogal een een maserati/ferrari persoon en ander exotische materiaal

ferm toch dat hij met beperkt budget blijft kiezen voor rijplezier en exclusiviteit

Comment

Hoe kreeg Daihatsu deze Charade in de schoot geworpen?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

daihatsu charade sedan (1992)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Daihatsu Cuore 1.0-12V - 2008 - 305.800 km - Klokje Rond

Comment

Comment

Prachtig

Comment

Working...
                                        X