Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
driften op verschillende ondergrond is zowieso al niet echt aan te raden. Tlijkt me dat ie schrik heeft.
nee maar bon... als je met 420 pk op de achterwielen, 't gat van een auto nog niet wat kunt zetten op sneeuw of zelfs op tarmac, dan heb je er niks van begrepen!
nee maar bon... als je met 420 pk op de achterwielen, 't gat van een auto nog niet wat kunt zetten op sneeuw of zelfs op tarmac, dan heb je er niks van begrepen!
Je hebt zeker een punt!
Maar euhm... Ben je dan al een loser ?
Ik ben ook voorzichtig met mijn M! Ik zou er nog even mee willen bollen. Ik ga ook nergens de held uithangen... Of toch niet overdreven. Ben ik nu een loser ?
Ik ben ook voorzichtig met mijn M! Ik zou er nog even mee willen bollen. Ik ga ook nergens de held uithangen... Of toch niet overdreven. Ben ik nu een loser ?
Hoe kan iemand die de beste tartaarsaus ter wereld maakt nu een loser zijn!!??
Nee maar, op dat videootje zie je toch duidelijk dat hij de intentie heeft om wat te spelen hé... hij geeft te veel gas en probeert wanhopelijk wat met zijn kont te schudden. 't Feit dat het hem totaal niet lukt, maakt van hem een loser. Ik heb meer vertrouwen in uw kunnen, nonkel Sega
Comment