Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die M-DCT is een steengoede bak, maar ik zou zoiets nooit overwegen. 't Kost veel en voor mij is het geen meerwaarde. Handbak brengt nog altijd meeste driving fun als je't mij vraagt. En de handbak zorgt ook voor een mooiere sound! Altijd een leuk extraatje!
spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
geen idee van de helft van de opties die je op uw E90 M3 wil , maar ik twijfel er niet aan dat het een fucking knappe car zou zijn gTa
Zo'n M3 sedan met handbak...maakte zelfs een C63 in
Daar verschoot ik toch wel ffkes van...
0-1000m sprint = 23,4 sec voor M3 sedan en 0,1 sec trager voor de C63
Deze cijfers stonden in de autogids...maar in autowereld was het weer helemaal omgekeerd...
spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
Ik geloof nooit dat die 476 pk haalt..
Stiller dan 95dB, ik denk dat Eisenmann Sport daar net onder zit. SS is ook een optie natuurlijk. Sowieso als je 476 pk wilt moet daar een volledige andere lijn onder komen.. (spruitstukken mss niet, want die zijn OEM al quasi perfect eigenlijk)
Custom intake, vergeet het maar.. E9x inlaat systeem kan je gewoon niet meer verbeteren. Er zijn er die afkomen met een 'carbon intake plenum' dan zogezegd 10 pk extra geeft maar da's dikke bullshit.. evenals 'scoops' of 'Gruppe M intake'.. levert niks (echt) op. Op US forums willen ze alles bewijzen adhv testbanken maar daar wordt enorm meegefoefeld hoor
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment