Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stiller dan 95dB, ik denk dat Eisenmann Sport daar net onder zit. SS is ook een optie natuurlijk. Sowieso als je 476 pk wilt moet daar een volledige andere lijn onder komen.. (spruitstukken mss niet, want die zijn OEM al quasi perfect eigenlijk)
Andere lijn hoeft niet, stock uitlaat is zeer goed, enkel de kats kunnen efficiënter. Rest zou ik niet wisselen, en indien wel dan is dat voornamelijk voor de sound. Maar uitlaatsound hoeft voor mij niet luider eigenlijk.
Wat wél luider mag is de intake sound. Ik zou daar zelfs enkele pk's voor over hebben. Vandaar dus...
Custom intake, vergeet het maar.. E9x inlaat systeem kan je gewoon niet meer verbeteren. Er zijn er die afkomen met een 'carbon intake plenum' dan zogezegd 10 pk extra geeft maar da's dikke bullshit.. evenals 'scoops' of 'Gruppe M intake'.. levert niks (echt) op. Op US forums willen ze alles bewijzen adhv testbanken maar daar wordt enorm meegefoefeld hoor
... dat die custom intake me niet om de power te doen zou zijn, maar wel om de sound.
Comment