Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Geen soundfile?
    Is niet echt duidelijk maar zo heb je een idee .
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Zo droog Je beseft toch dat er hier velen, waaronder ik, spontaan beginnen kwijlen van zo'n bak?!
      Idem!! Zo knap!

Naast de RS4 dan? Echt superzalig!

Comment

• E92 M3 manueel vs R8 R-tronic

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Daarom vind ik de R8 V8 maar niets. Dat zou een M3 zo achter zich moeten laten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
            Daarom vind ik de R8 V8 maar niets. Dat zou een M3 zo achter zich moeten laten ..
            R8 V10

Comment

• Die in het filmpje is toch een V8 ? 4 uitlaten, geen zwarte achterkant, geen extra verbreding aan zijkant..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                Die in het filmpje is toch een V8 ? 4 uitlaten, geen zwarte achterkant, geen extra verbreding aan zijkant..
                Ja ja, ik bedoel dat de R8 maar als 1 versie had moeten bestaan en dat is met de V10

Comment

• ahzo

Ja, dat vind ik ook. supercar uiterlijk, dan moeten de prestaties ook zo zijn..

Comment

• Steek DCT bak in die M3 en het verschil is nog groter.. 'k heb de indruk dat de bestuurder vd M3 nog sneller kan schakelen

Comment

• vipdriver in een M3 rijdt zelfs een R8 V10 naar huis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        vipdriver in een M3 rijdt zelfs een R8 V10 naar huis.
                        En dat terwijl z'n klant op internet zit te surfen op de achterbank.

Comment

• Ik ben het eigenlijk niet eens met de meesten hier : een R8 V8 vind ik een fantastische wagen. Dat hij daarbij een M3 moet laten voorgaan, zou ik er graag bijnemen. Ik steek het een beetje op de meeste merken die altijd maar meer en beter willen : een gezinswagen in respectievelijke (R)S, M of AMG livrei, daar steken ze tegenwoordig al een V8 in. Wat is er mis met een 6-in-lijn, V6, ...?

Ik bedoel maar, de eerste M3 had 200pk en wordt door velen als de puurste omschreven. E36 en E46 hadden rond en iets over de 300pk, nu zitten ze al aan 420pk.

Een Ferrari 355/360, een 996 GT3, ... waren wel echte sportwagens, en géén kwam boven 400pk uit.

Ik vind dat ze 'n beetje te ver aan't gaan zijn, op alle gebied samen. Versta me niet verkeerd, ik ben een absolute liefhebber van al deze wagens. Maar bijvoorbeeld een E46 M3 is nog nét te doen qua taks, benzineverbruik, vaste kosten e.d., daar waar je met een E9x direct in een andere league qua kosten zit. De prijs laat ik buiten beschouwing, die moet je immers maar één keer op tafel leggen. 'T zelfde met een vroegere (R)S4, vroeger was dat een compactere V6, en toen moest er plots een 4.2 V8 in.
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            En dat terwijl z'n klant op internet zit te surfen op de achterbank.
                            Me één van z'n laatste mededelingen in z'n eerste topic herinnerend ... z'n doorsnee klant doet wel iets anders op de achterbank dan op internet surfen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                              Ik bedoel maar, de eerste M3 had 200pk en wordt door velen als de puurste omschreven. E36 en E46 hadden rond en iets over de 300pk, nu zitten ze al aan 420pk.

Een Ferrari 355/360, een 996 GT3, ... waren wel echte sportwagens, en géén kwam boven 400pk uit.
                              Think power2weight ratio.

En dat een auto die toen zeer snedig reed (maar minder snedig dan de hedendaagse opvolgers) zonder enig rijhulpmiddel (waar we de dag van vandaag mee om de oren geslagen worden) nu als "puur" wordt omschreven, is niet meer dan logisch. Maar dat wil niet zeggen dat 't nu minder goed is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Michelin PS2 hebben fantastisch mooie flanken als ze niet getrokken staan. Een beetje rond, lijkt goed op slicks vind ik.
                                Is mij ook al opgevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                  Yep
                                  heb je een M3 en een RS4 ?

Comment

• Comment

• lelijk

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X