Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWauw, is dat niets voor u BMWMB? de velgen in gunmetal of zwart?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenIs dit @ wheels? Was er geen sprake van slippen? echt wel te lage waarde!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMijn idee?
Do not despair.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Phoejaaaaaah.
Die Nismo-style velgen op de rode vind ik eigenlijk moddervet. Doet me 'n beetje denken aan die muscle cars van vroeger, met "vet dikke" wielen.
De BBS LM-R blijf ik ook 'n supernice velg vinden. In de versies op die wette een beetje te dik (tikje smaller zou mogen), en als 't effe kan ook nog in 'n andere kleur, maar wel yummie.
En die grijze met die zwarte velgen, okééé.
Comment
-
Volledig gestript langs binnen en motor aangepast voor circuitgebruik.
Comment
-
Knap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKnap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
Comment
Comment