Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is dit @ wheels? Was er geen sprake van slippen? echt wel te lage waarde!!
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ik kan je volgen hierin. Het neemt echter niet weg dat de meesten hier precies lijken te vergeten dat BMW ook een bedrijf is dat winst moet maken, dus de letter M wordt een beetje uitgemolken.
Die Nismo-style velgen op de rode vind ik eigenlijk moddervet. Doet me 'n beetje denken aan die muscle cars van vroeger, met "vet dikke" wielen.
De BBS LM-R blijf ik ook 'n supernice velg vinden. In de versies op die wette een beetje te dik (tikje smaller zou mogen), en als 't effe kan ook nog in 'n andere kleur, maar wel yummie.
Knap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
Knap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
Iets te groot ook. 20" op een Z4 is er net over imo.
Comment