Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vind die prefacelift met blacklines toch nog altijd dat tikkeltje meer hebben... interlagos is wel de max...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Kan je in de UK eigenlijk een LHD bestellen?
Eens gekeken voor een M3 berline en met dezelfde configuratie een verschil van €15.000
Wel het verschil in BTW dan nog..
Als je een nieuwe koopt betaal je belasting in het land van aankoop en in het land waar je die gaat inschrijven. Wil je enkel belasting in 't land van aankoop dan moet ie minimum 6000km of 6maand oud zijn dacht ik.
Ik denk als je vandaag goedkoop een nieuwe wagen wil kopen, dat je naar Polen moet gaan. Ik heb van de week eens een 730d geconfigureerd. Prijsverschil was bijna €15.000, en dat terwijl de BTW daar nog 1% hoger is en er naar 't schijnt hogere kortingen worden gegeven.
Maar goed... wie gaat dat effectief doen?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Als je een nieuwe koopt betaal je belasting in het land van aankoop en in het land waar je die gaat inschrijven. Wil je enkel belasting in 't land van aankoop dan moet ie minimum 6000km of 6maand oud zijn dacht ik.
Dat betwijfel ik. Als je een wagen in 't buitenland koopt om te exporteren moet je geen BTW in land van aankoop betalen. Je moet BTW betalen in het land dat je de wagen gaat invoeren en inschrijven.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dat betwijfel ik. Als je een wagen in 't buitenland koopt om te exporteren moet je geen BTW in land van aankoop betalen. Je moet BTW betalen in het land dat je de wagen gaat invoeren en inschrijven.
1) Particulier: Aangezien de BTW in Duitsland goedkoper is dan in België zijnde 19%, betaal je best BTW in Duitsland.
⇨ Zorg dat er op je contract de vermelding staat dat de BTW in DE is voldaan!
⇨ Zorg dat de auto ouder is dan 6 maand en meer dan 6000km heeft anders moet je zowel in BE als in DE BTW betalen
Comment