Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ook de nieuwste modellen? (S65 blok?)
    Absoluut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
      M5 van een paar maand terug hier recht voor de deur.

Faak

Comment

• Hier stond overlaatst ergens een link van de ombouw van een E46 M3 naar een M3 sedan (ik denk dat die gepost is door William Blake). Heeft iemand deze nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Ik begrijp niet waarom ze van de E46 M3 geen berline-versie hebben uitgebracht indertijd, had ook enorm vet geweest denk ik.

Edit: treadje om in 't oog te houden dit: http://forum.e46fanatics.com/showthr...=578901&page=1
          Link quote op aanvraag.

Comment

• Aha, merci voor de snelle service!
            twas blijkbaar phillemon die hem postte...

Comment

• De donor M3...prachtig in dat groen en die velgen

Zo zou ik een E46 M3 wel willen...

Comment

• 't Doet 'pijn' om die schitterende M3 afgebroken te zien worden, maar hetgeen in de plaats komt is denk ik!

Comment

• Die kerel zijn ander speeltje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                    Hehe, same here, vandaag gebeld, mag morgen binnen.
                    Service
                    Enig idee van prijzen? Ik hoorde al dat ze er niet naast rekenen ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Ik vraag me af of't effectief veel scheelt wat zij vragen per uur, en wat ze bij een stealer vragen...
                      Gebruiken ze daar ook OEM materiaal van BMW zoals bij PSG bv?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        Die kerel zijn ander speeltje:

zalig,

aan geld geen gebrek precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Bij BMW betaal je tegenwoordig 72euro/uur, hij zal niet aan 50euro/uur komen denk ik.
                          En dan nog, kennis van zaken is goud waard imho.
                          De meeste dingen doe ik zelf aan m'n auto's, maar nu zit ik met een elektronisch probleem, en aangezien ik niet beschik over een BMW-diagnose-pc

Hij is lang meestergast geweest bij Monserez, en werkt nu bijna uitsluitend aan BMW M-wagens, dus hij weet er wel het 1 en ander van.
                          Neef van me is er met z'n M3 geweest om de klepspeling te regelen en de gaskleppen te synchroniseren en sindsdien gaat die kar echt als een raket
                          Als je dan weet dat ze bij BMW zelf de apparatuur niet hebben om deze zaken af te stellen....

Als iets in orde gedaan is, mag het wel wat geld kosten.
                          De wagens worden dan ook met de grootste nauwkeurigheid en met respect behandeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Ik vraag me af of't effectief veel scheelt wat zij vragen per uur, en wat ze bij een stealer vragen...
                            Gebruiken ze daar ook OEM materiaal van BMW zoals bij PSG bv?
                            Natuurlijk gebruiken ze enkel OEM- onderdelen.
                            Tenzij er een beter/performanter alternatief voorhanden is.

Comment

• Mooie E46 M3...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• mooi idd. zelfs de aftermarket angel eyes zijn te smaken..
                                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Alcantara dakbekleding op 'n E46:

Ik vind 't wel mooi gedaan.

Comment

• Ik krijg 'r geen harde van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Ik krijg 'r geen harde van.
                                      Als je eens met je hand over de alcantara wrijft, misschien wel
                                      Last edited by ; 25/06/2009, 11:54. Reden: misverstanden uit de weg helpen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Mooie E46 M3...

pff hopelijk wordt zoiets mijn volgende

Comment

• die foto doet de M3 alle eer aan je word toch spontaan verliefd op die auto

Comment

Working...
                                          X