Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer knappe interieurkleur (is in realiteit wel iets minder flashy dan op foto). Maar 'k vind die dakrandspoiler verschrikkelijk lelijk ... breekt heel de lijn van die kar.

Carbon interieurlijsten erin, dakrandspoiler eraf, MPSC's op die 18" en CSL 19" als daily velgen, en 'ie is af.

Comment

• Die prijzen tweedehands vallen toch wel zeer goed mee..
      In Francorchamps stond er zo'n bordeau/rode Z4M... ook magnifiek kleurtje
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• I don't know about you, maar ik vind 39k voor een zéér onhandige auto, die klein is en aanvoelt, vrij oncomfortabel is, vrij veel verbruikt, e.d. nog altijd veel geld.

Als sportwagen bekeken is 't natuurlijk anders, maar dan nog, 't blijft nog altijd een smak geld. Reken maar 'es uit wat je maandelijks moet neerdokken om 40k terug te betalen op 3 jaar, b.v. En vergelijk dat dan 'es met een doorsnee loon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Die prijzen tweedehands vallen toch wel zeer goed mee..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            I don't know about you, maar ik vind 39k voor een zéér onhandige auto, die klein is en aanvoelt, vrij oncomfortabel is, vrij veel verbruikt, e.d. nog altijd veel geld.

Als sportwagen bekeken is 't natuurlijk anders, maar dan nog, 't blijft nog altijd een smak geld. Reken maar 'es uit wat je maandelijks moet neerdokken om 40k terug te betalen op 3 jaar, b.v. En vergelijk dat dan 'es met een doorsnee loon...
            oke ja, het blijft veel geld voor een wagen, maar als je vergelijkt met een Nissan 350 Z, of zelfs een cayman.
            En deze Z4M is toch quasi zo goed als nieuw he 9000 km's, mooi uitgerust, enkel nog een setje nieuwe velgen. Het is en blijft een concurrent van de cayman, dus de prijs valt zeer goed mee. Al zal het er ook wel mee te maken hebben dat ik opslag verliefd was op de BMW coupe

Comment

• Een Cayman is een Porsche, dat betaal je. Alhoewel, als je kijkt wat voor 'n schitterende Cayman ir_fuel heeft gekocht voor een (dacht ik) vergelijkbare prijs... En een 350Z gaat toch een pak minder geld dan 39k op de tweedehandsmarkt?

Comment

I don't know about you, maar ik vind 39k voor een zéér onhandige auto, die klein is en aanvoelt, vrij oncomfortabel is, vrij veel verbruikt, e.d. nog altijd veel geld.

klopt... het is wat de gek ervoor geeft natuurlijk!
                maar dan nog, als ik een premium selection Z4 3.0si coupe zie rond de 27.000, dan interessert me die onhandigheid me vrij weinig!! wat een geile kar
                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Een Cayman is een Porsche, dat betaal je. Alhoewel, als je kijkt wat voor 'n schitterende Cayman ir_fuel heeft gekocht voor een (dacht ik) vergelijkbare prijs... En een 350Z gaat toch een pak minder geld dan 39k op de tweedehandsmarkt?
                  ik vergeleek met de nieuwprijs maar dat is appelen met peren vergelijken natuurlijk.
                  Ik vind 39k eerlijk gezegd goed meevallen voor een auto met zo'n prestatie's

Comment

ik vergeleek met de nieuwprijs maar dat is appelen met peren vergelijken natuurlijk.
                    Ik vind 39k eerlijk gezegd goed meevallen voor een auto met zo'n prestatie's
                    Voor dat geld vind je ook wel dingen die véél sneller zijn hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Gixxer Smart

Comment

ja als je het zo extreem gaat zoeken...

Comment

laat hem, laat hem.
                          zijn moeder heeft voor 40K een "saaie" 318D gekocht. logisch dan toch dat hij 39K voor een Z4M een koopje vindt.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            laat hem, laat hem.
                            zijn moeder heeft voor 40K een "saaie" 318D gekocht. logisch dan toch dat hij 39K voor een Z4M een koopje vindt.
                            de helft van deze zin is fout

Comment

• Comment

• Dik! 5 tekens

Comment

Zeer knappe interieurkleur (is in realiteit wel iets minder flashy dan op foto). Maar 'k vind die dakrandspoiler verschrikkelijk lelijk ... breekt heel de lijn van die kar.

Carbon interieurlijsten erin, dakrandspoiler eraf, MPSC's op die 18" en CSL 19" als daily velgen, en 'ie is af.
                                  Irl is het interieur (de wagen stond in de showroom) bijna bruin te noemen. Ik was op slag verliefd

Comment

Die prijzen tweedehands vallen toch wel zeer goed mee..
                                    In Francorchamps stond er zo'n bordeau/rode Z4M... ook magnifiek kleurtje

Ja hé

Comment

• jij was daar ook
                                      Onze P niet gezien aan 't "binnenplein" aan die frituur? stond helemaal alleen naast ne vuilbak ()

Comment

jij was daar ook
                                        Onze P niet gezien aan 't "binnenplein" aan die frituur? stond helemaal alleen naast ne vuilbak ()
                                        Naast een Atom met vleugels?

Comment

Comment

Working...
                                          X