Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die 50iger die zijn kar niet warm rijdt en er enkel maar mee rond de kerktoren rijdt kan meer schade aan z'n motor veroorzaken dan de forummer die hem keurig warm rijdt en hem op het circuit de sporen geeft.

Op circuit gaat volgens mij de motor niet speciaal meer afzien (als hij warm staat), maar de rest van de kar wel. Ophangingsrubbers, remmen, banden, ophanging zelf.

Ik heb al gehoord van e36 M3's (weet niet van de 3.2ll), die beginnen ratelen rond de 100k -iets met de lagerschalen dacht ik - en overlaatst heb ik nog iets gelezen dat die M motoren idd best rond de 100k een revisie krijgen.

Uiteindelijk moet je wagen per wagen bekijken.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Gene stress emmeke komt terug
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
        Ik denk dat de "beleving" die je hebt als je eens optrekt met een e36 m3 of zo een 34 m5 vele malen groter is dan in bv een e60 M5?? Is het nie zo dat je bij die nieuwe M's daar in zit en de boomkes snel ziet passeren maar het daarmee gedaan is? Dat je bij oldschool bakskes ge tenminste nog nen adrenaline rush krijgt? right?
        I strongly disagree. Het volgas ervandoor gaan in een E60 M5 b.v. is echt een belevenis. In vergelijking met z'n meest directe concurrenten met automaat, is het een wereld van verschil, zo'n M5 is echt een sportkar met dito belevenissen (uiteraard hier en daar met toegevingen, zo'n gewicht en volume heeft nu eenmaal fysische consequenties), en dat mag dan voor sommigen een sterk punt zijn, het is ook meteen z'n zwak punt. De meesten die zo'n belevenissen zoeken, kopen een echte sportwagen die 400 kg minder weegt en een lager zwaartepunt heeft. En tijdens het dagelijks rijden gebruik je de fenomenale capaciteiten van zo'n M5 echt niet.

Comment

En nog een paar om het af te leren

Ik ga eens iets zeggen. Ge had die nooit weg mogen doen.

Fuk, en nou heeft diene klojo 'm godverdomme in 't blauw gestoken! Pas op, 'n Avus E34 M5 is knap, maar dit is veel zeldzamer, en net daarom zo geil.

Comment

• ik vind dit nog altijd een moddervette E46 M

1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Alexanderr

Staalgrijs vind ik één van de zaligste kleuren op 'n E46 M3. Echt de max knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                I strongly disagree. Het volgas ervandoor gaan in een E60 M5 b.v. is echt een belevenis. In vergelijking met z'n meest directe concurrenten met automaat, is het een wereld van verschil, zo'n M5 is echt een sportkar met dito belevenissen (uiteraard hier en daar met toegevingen, zo'n gewicht en volume heeft nu eenmaal fysische consequenties), en dat mag dan voor sommigen een sterk punt zijn, het is ook meteen z'n zwak punt. De meesten die zo'n belevenissen zoeken, kopen een echte sportwagen die 400 kg minder weegt en een lager zwaartepunt heeft. En tijdens het dagelijks rijden gebruik je de fenomenale capaciteiten van zo'n M5 echt niet.
                toegeven, 270 in die e60, ok, dat is snel en dat zie je, maar de 'kick' en de beleving aan die snelheid in de e34 gaat toch veel groter zijn, niet?
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  toegeven, 270 in die e60, ok, dat is snel en dat zie je, maar de 'kick' en de beleving aan die snelheid in de e34 gaat toch veel groter zijn, niet?
                  't Ging 'm over accelereren. Niet over snelheidsgevoel. (denk ik )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik ga eens iets zeggen. Ge had die nooit weg mogen doen.

Fuk, en nou heeft diene klojo 'm godverdomme in 't blauw gestoken! Pas op, 'n Avus E34 M5 is knap, maar dit is veel zeldzamer, en net daarom zo geil.
                    Shut it. Ik vind dat blauw zeker niet lelijk maar.... als ik hem terug ga halen rijd ik er zo wel even mee rond (of hij blijft niet ingeschreven in de garage staan) Na verloop van tijd zal ze terug helemaal origineel staan maar dat zal even tijd in beslag nemen denk ik. Ik ga eerst en vooral op zoek naar MIJN velgen. Hij heeft die verkocht aan iemand en ik moet weten wie. Die heeft dat op zijn gewone E34 520i of 525i gelegd. IK ga dan die gast voorstellen dat hij mijn originele M5 velgen van men E39 die ik nog heb liggen in de plaats krijgt. Nu eerst werk maken van ze terug naar haar baasje te brengen na die mishandelingen
                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                    2000 Bmw 320d
                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• wanna drive

Comment

• Nice, maar toch niet altijd even verantwoord.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Nice, maar toch niet altijd even verantwoord.
                            hoop je dat hij hem tegen een boom parkeert?

neen idd soms gaat hij dwars enzo!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              hoop je dat hij hem tegen een boom parkeert?

neen idd soms gaat hij dwars enzo!!

Op een lege weg, geen probleem, maar idd, die tegenliggers op het eerste stuk.

En je hebt weer zo'n aangename ideeën over mijn persoon?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Nice, maar toch niet altijd even verantwoord.
                                Idd, hij moet maar net niet driften zo'n blinde bocht doorkomen en als er dan een tegenligger aankomt op zijn rem moeten gaan staan.

Ik vind hem anders wel een goeie rijtechniek hebben

Comment

Op een lege weg, geen probleem, maar idd, die tegenliggers op het eerste stuk.

En je hebt weer zo'n aangename ideeën over mijn persoon?
                                  just messing around

hij pakt idd soms belachelijke risico's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                    Ik vind hem anders wel een goeie rijtechniek hebben
                                    Dat wel natuurlijk.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      just messing around
                                      I know.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

En nog een paar om het af te leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          M3

Vette foto.

En inderdaad lelijke kleur, maar 't geeft wel een speciale sfeer in het interieur vind ik.

Comment

Working...
                                          X