Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Competition pack

Comment

• Toffe voorkant, doch spoiler niet echt mijnen dada.

Comment

• Idem.

Machtige velgen wel!

Comment

• Knap. Lijken een beetje op CSL velgen. Ik ben die 19"ers van de M3 en M5 stilaan beu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Idd, pianolak zou beter staan. Dat logo is idd fout.

Nog zo'n zalige kleurencombi, maar alweer dat logo..

en mist oranje pinkers
            Ben ik de enige die dat interieurkleur vindt?
            Doe mij maar zwart of alcantara!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
              Ben ik de enige die dat interieurkleur vindt?
              Doe mij maar zwart of alcantara!

Comment

• Niet geslaagd dat competition pack.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• één van de weinige foto's waarop een E30 M3 mij niet echt aanspreekt..

(nieuwsgierig hoeveel topiclezers deze foto op ware grootte zullen bekijken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                      één van de weinige foto's waarop een E30 M3 mij niet echt aanspreekt..

Mevrouw haar achterkant is idd veel mooier.

(nieuwsgierig hoeveel topiclezers deze foto op ware grootte zullen bekijken )
                      Goed idee !

Comment

• In het rood is zo'n M3 echt magistraal.
                        OO 00 OO

Comment

• Voor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:

Ziehier de door Manhart Racing getunede BMW M3 met 655pk waardoor de M3 tot 100 sprint in 3,7 seconden en een topsnelheid behaalt van meer dan 350 km/uur...

http://www.autoblog.nl/archive/2010/...geeft-m-655-pk

OO 00 OO

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Voor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:

Ziehier de door Manhart Racing getunede BMW M3 met 655pk waardoor de M3 tot 100 sprint in 3,7 seconden en een topsnelheid behaalt van meer dan 350 km/uur...

Dat de BMW M3 standaard 420 pk heeft, dat moet inmiddels parate kennis zijn. Ruimschoots genoeg voor dagelijks gebruik, maar toch kunnen de tuners het niet laten om het vermogen verder op te schroeven. Tuner Manhart Racing sluit als zoveelste aan in het rijtje M3 tuners en biedt een upgrade variërend van 515 tot maximaal […]

Al aan uw vrouw voorgesteld?

Comment

• Vet

Comment

Bestaat er eigenlijk een "Performance achterbank" oid? Zo mottig dat de helft van uw interieur moddervet is; en dan uw achterbank in gewoon standaardleer
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nope.

Als ge in een M3 die Performance kuipkes wilt, pakt ge gewoon de standaardbekleding (stof/leder), imo. Dat lijkt er al wat meer op.

Comment

Voor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:

Dat de BMW M3 standaard 420 pk heeft, dat moet inmiddels parate kennis zijn. Ruimschoots genoeg voor dagelijks gebruik, maar toch kunnen de tuners het niet laten om het vermogen verder op te schroeven. Tuner Manhart Racing sluit als zoveelste aan in het rijtje M3 tuners en biedt een upgrade variërend van 515 tot maximaal […]

Een M3 met drukvulling is poep.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                        Een M3 met drukvulling is poep.
                                        We spreken elkaar opnieuw over een jaartje of 6.

(ik wil het ook niet geloven, maar het lijkt er steeds harder op)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          We spreken elkaar opnieuw over een jaartje of 6.

(ik wil het ook niet geloven, maar het lijkt er steeds harder op)
                                          Kan evenzeer poep worden, al zal dat wel relatief zijn

Comment

Working...
                                          X