Competition pack
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIdd, pianolak zou beter staan. Dat logo is idd fout.
Nog zo'n zalige kleurencombi, maar alweer dat logo..
en mist oranje pinkers
Doe mij maar zwart of alcantara!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenBen ik de enige die dat interieurkleur vindt?
Doe mij maar zwart of alcantara!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichtenéén van de weinige foto's waarop een E30 M3 mij niet echt aanspreekt..
(nieuwsgierig hoeveel topiclezers deze foto op ware grootte zullen bekijken )
Comment
-
Voor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:
Ziehier de door Manhart Racing getunede BMW M3 met 655pk waardoor de M3 tot 100 sprint in 3,7 seconden en een topsnelheid behaalt van meer dan 350 km/uur...
http://www.autoblog.nl/archive/2010/...geeft-m-655-pk
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVoor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:
Ziehier de door Manhart Racing getunede BMW M3 met 655pk waardoor de M3 tot 100 sprint in 3,7 seconden en een topsnelheid behaalt van meer dan 350 km/uur...
Dat de BMW M3 standaard 420 pk heeft, dat moet inmiddels parate kennis zijn. Ruimschoots genoeg voor dagelijks gebruik, maar toch kunnen de tuners het niet laten om het vermogen verder op te schroeven. Tuner Manhart Racing sluit als zoveelste aan in het rijtje M3 tuners en biedt een upgrade variërend van 515 tot maximaal […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVoor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:
Dat de BMW M3 standaard 420 pk heeft, dat moet inmiddels parate kennis zijn. Ruimschoots genoeg voor dagelijks gebruik, maar toch kunnen de tuners het niet laten om het vermogen verder op te schroeven. Tuner Manhart Racing sluit als zoveelste aan in het rijtje M3 tuners en biedt een upgrade variërend van 515 tot maximaal […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenEen M3 met drukvulling is poep.
(ik wil het ook niet geloven, maar het lijkt er steeds harder op)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWe spreken elkaar opnieuw over een jaartje of 6.
(ik wil het ook niet geloven, maar het lijkt er steeds harder op)
Comment
Comment