Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(ik wil het ook niet geloven, maar het lijkt er steeds harder op)
Da's dan nog iets anders dan op een bestaande M3 met een parel van een atmo motor een supercharger of turbo schroeven voor domweg wat meer brute power.
Ziehier de door Manhart Racing getunede BMW M3 met 655pk waardoor de M3 tot 100 sprint in 3,7 seconden en een topsnelheid behaalt van meer dan 350 km/uur...
En hoeveel lift geeft dat aan 300+ per uur zonder deftige spoiler/diffusor/splitter?
Nope; is van een alpinaboard-member uit Nieuw-Zeeland ... ik ga mijn karren graag op een afstandje halen; maar NZ is een brug te ver
Zou wel vet zijn. Per schip he man, doe eens zot!
Ik zou het niet moeten hebben omdat ik er niet echt mee zou durven rijden waarvoor ie gemaakt is, zo'n zeldzaamheid a la cecotto, sportevo, europameister. En om in de garage te laten staan, tja...
Ik zou het niet moeten hebben omdat ik er niet echt mee zou durven rijden waarvoor ie gemaakt is, zo'n zeldzaamheid a la cecotto, sportevo, europameister. En om in de garage te laten staan, tja...
Idem. Misschien dat ik ooit nog eens een afgebrakte E30 M3 koop en die onderhuids in orde laat zetten ... who knows.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Idem. Misschien dat ik ooit nog eens een afgebrakte E30 M3 koop en die onderhuids in orde laat zetten ... who knows.
Daar ben ik ook al paar keer over aan het denken geweest. Maar zelfs afgebrakte e30 M3 kosten nog redelijk wat en voor je die terug onderhuids helemaal en beetje optisch in orde hebt dan zit je mss al aan het bedrag dat je voor een deftige neertelt, zonder al het werk...
Comment