Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dit vind ik eigenlijk de mooiste velgen voor een E90 M3, zijn deze ook gewoon als zomervelgen beschikbaar?
Comment
-
+ YouTube Video
Stock M5 is camera car, Modded M5 has secondary cats deleted, custom x pipe and Eisenmann Race Exhaust. Run is pretty even until Q finds the rev limiter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDit vind ik eigenlijk de mooiste velgen voor een E90 M3, zijn deze ook gewoon als zomervelgen beschikbaar?
http://www.autogespot.com/nl/viewima...02022010184351
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten+ YouTube Video
Stock M5 is camera car, Modded M5 has secondary cats deleted, custom x pipe and Eisenmann Race Exhaust. Run is pretty even until Q finds the rev limiter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZo zie je maar dat al die uitlaten onzin geen drol opleveren
ik heb ook al zitten denken aan de velgen eigenlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidd
ik heb ook al zitten denken aan de velgen eigenlijk..
Niet te snel conclusies trekken door 1 filmpje, ik kan beamen dat dat wel degelijk iets doet.
Waarom zou bvb die Dinan hierboven dan ook een andere uitlaat krijgen als die OEM toch zo goed is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenBij dit model mss zo niet maar als je bij vele andere M's uitlaatcollectors vervangt door aparte en even lange, cats met minder cellen en daar remap bij doet heb je zowiezo vermogenwinst. Je weet gewoon het verschil in zware velgen, personen in de wagen, moment van olieverversing en vervanging van slijtageonderdelen tussen de 2 verschillende wagens niet...
Niet te snel conclusies trekken door 1 filmpje, ik kan beamen dat dat wel degelijk iets doet.
Waarom zou bvb die Dinan hierboven dan ook een andere uitlaat krijgen als die OEM toch zo goed is?
- het zijn allebei duidelijk liefhebbers, dus die verzorgen hun auto's goed en de E60 M5 is ook nog vrij nieuw hé passagiers en velgen kan je nog over discussiëren.
- die Dinan M3 is een nieuwe motor en daarvoor moet je een aangepast uitlaatsysteem voor ontwikkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten- de E39 M5 is vrij uitzonderlijk omdat de standaard uitlaatcollector gewoon vanaf een 540i komt, daarom heb je zo'n mega winsten (zoals je zelf dus ook aanhaalt). dat ga je nooit hebben met een E60 M5, er zitten wel hier en daar een paar kleine restricties maar zelfs met een volledige SS lijn ga je denk ik niet veel meer dan 15-20 pk hebben (top-end dan, want door long-tube headers te steken verlies je ongeacht het design altijd een beetje low- en midrange power)
- het zijn allebei duidelijk liefhebbers, dus die verzorgen hun auto's goed en de E60 M5 is ook nog vrij nieuw hé passagiers en velgen kan je nog over discussiëren.
- die Dinan M3 is een nieuwe motor en daarvoor moet je een aangepast uitlaatsysteem voor ontwikkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZo ver ben IK ook allemaal al wel, maar gewoon stellen dat een andere uitlaat geen drol uitmaakt getuigt van weinig kennis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat zeg ik ook niet echt é.. want het is idd niet zo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDie velgenDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
Comment