Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Z3M heeft wel wat, maar het blijft voor mij toch vooral een clownschoen... Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant, temeer omdat het lijkt dat de wagen halverwege wat door hangt.
Wil je rijden, is de Z4M QP heel wat minder puur, maar wel dubbel zo stijf als de Z4M Cabrio, en helemaal niet meer te vergelijken met de Z3M.
De Z3M heeft wel wat, maar het blijft voor mij toch vooral een clownschoen... Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant, temeer omdat het lijkt dat de wagen halverwege wat door hangt.
Wil je rijden, is de Z4M QP heel wat minder puur, maar wel dubbel zo stijf als de Z4M Cabrio, en helemaal niet meer te vergelijken met de Z3M.
Ma gij snapt het nie he. Ze willen liefst niet de "beste" wagen want dat rijdt te steriel en te gemakkelijk. Ze willen de slechtere wagen, om er vervolgens een paar 1000€ kosten aan te doen om hem beter te maken.
Allemaal goed en wel die Z3M's hierboven maar ik vond er maar 1 de knapste en dat was die van Moptic! Zwart, zo goed als nieuw onderhouden, knap interieur, OEM, beste motor,...
Ma gij snapt het nie he. Ze willen liefst niet de "beste" wagen want dat rijdt te steriel en te gemakkelijk. Ze willen de slechtere wagen, om er vervolgens een paar 1000€ kosten aan te doen om hem beter te maken.
I don't know 'bout you maar het verschil in aankoopprijs van zomaar eventjes 15.000 EUR, dat is voor mij een argument dat telt.
En ge moogt lachen al ge wilt, maar ik heb graag een auto die zich zet, die zich laat voelen, waar je wat in moet werken. Ik heb dat ook op m'n bikes, op m'n boards (sneeuw en water). Liever iets goed dat je uitdaagt, dan iets beters dat het je makkelijk maakt. Tenzij in competitie, maar dat zal dode letter blijven voor mij als 't met auto's te doen is, vrees ik.
je wachtte op een reactie van mij maar die kwam niet en heb je maar ge-edit?
Direct weer op de tenen getrapt, het was een grapje hé... Je houdt van veel grip, dat blijkt ook als je gaat driften met een 4 motion
Je zou nog verschieten wat mijn 5 tegen je Pana uithaalt, zeker als ik er ook turbo's of een compressor op zou schroeven. Een conti GT is er al aan geweest...
ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
De Z3 coupe is voor mij juist een BMW waar ik kan naar blijven kijken. Geniale lijnen en vormen.
ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
feitheid
Z3 = e36 styling. En die blijven het lelijkst wat ooit uit de BMW design afdeling gekomen is
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment