Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Met m'n open airbox klonk de mijne beestig vond ik

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Fak, waar is den tijd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      ik zou een Idrive ook wel smaken. alleen al om te vermijden dat zo'n gpsblokje aan de voorruit bengelt.

Voor die 2 tienden van een seconden zou ik ook niet willen wisselen en de onze klinkt al minstens even bruut
      hello kitty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        ik zou een Idrive ook wel smaken. alleen al om te vermijden dat zo'n gpsblokje aan de voorruit bengelt.

An sich ben ik niet voor dergelijke kleuren, maar als daar een hoop stickers van sponsors op komen, je hangt daar was circuit-addenda op en laat het op circuit z'n gang gaan? Dan kan dat echt vet zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Voor die 2 tienden van een seconden zou ik ook niet willen wisselen en de onze klinkt al minstens even bruut
          hello kitty
          Ik neem aan dat die kar niet alleen in 0 naar 100 sneller is dan de gewone M3
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Mij zou het wel kunnen schelen

Ik zou ook geen GT3(RS) moeten hebben zonder GPS.
            Jah, dan ben jij niet het doelpubliek voor zo'n auto zeker?
            Dat is net het concept van zo'n special edition lichtgewicht auto: alles eruit en focus op (circuit-)rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            hello kitty
            En de tijden van 0 naar 100 zeggen natuurlijk alles over de auto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Jah, dan ben jij niet het doelpubliek voor zo'n auto zeker?
              Dat is net het concept van zo'n special edition lichtgewicht auto: alles eruit en focus op (circuit-)rijden.
              als je zo bezorgt bent om het extra gewicht van een GPS (kilo of 2 max?), leer dan beter rijden

ik zou het ook erin willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                als je zo bezorgt bent om het extra gewicht van een GPS (kilo of 2 max?), leer dan beter rijden

ik zou het ook erin willen
                Daar gaat het helemaal niet om. Ik vind het gewoon schitterend dat je met een mini M3 GT2 de baan op kunt.

En het verminderen van gewicht wordt toch altijd op dergelijke kleine zaken gedaan? 2kg hier, 5 kg daar, nog eens 3kg ginder... Logisch toch?

Comment

Daar gaat het helemaal niet om. Ik vind het gewoon schitterend dat je met een mini M3 GT2 de baan op kunt.

En het verminderen van gewicht wordt toch altijd op dergelijke kleine zaken gedaan? 2kg hier, 5 kg daar, nog eens 3kg ginder... Logisch toch?
                  tuurlijk, maar de GTS is toch een straatauto zoals een GT3 toch? daar kan je toch ook leder, schuifdak, gps, etc op krijgen? geen kat die ooit verschil voelt in handling denk ik..

Comment

tuurlijk, maar de GTS is toch een straatauto zoals een GT3 toch? daar kan je toch ook leder, schuifdak, gps, etc op krijgen? geen kat die ooit verschil voelt in handling denk ik..
                    't Gaat om het concept! Een M3 is ook een straatauto als een GT3 toch? Als je percé leder en GPS en schuifdak enzo wil, koop dan een gewone M3. Mocht BMW met een special edition M3 kopen die zogezegd meer racy is, maar met alle luxe-items van de gewone M3, wat zou men dan zeggen?

Ik snap het punt niet van bepaalden. BMW brengt een auto uit die zeer nauw aanleunt bij een echte racewagen, dus het spreekt voor zich dat daar geen GPS en leder inzit toch of niet?

Porsche doet het wel en das hun keuze. Ferrari doet het ook niet bij hun speciale light weight editions? De M3 GTS is een auto voor trackdays ed, GPS en alle andere overbodige zaken heb je daar niet nodig!

Comment

• concept concept.. dat is pure marketing

als ik nu een gps wil in mijn M3 GTS zodat ik de weg naar het circuit vind, dan kan dat mij niet schelen hoeveel extra gewicht dat bijbrengt.

oké ja.. principe van het concept is zo licht mogelijk en ok ja.. maar er zijn grenzen he.

Comment

't Gaat om het concept! Een M3 is ook een straatauto als een GT3 toch?
                        Van een scheve vergelijking gesproken

Als je percé leder en GPS en schuifdak enzo wil, koop dan een gewone M3. Mocht BMW met een special edition M3 kopen die zogezegd meer racy is, maar met alle luxe-items van de gewone M3, wat zou men dan zeggen?
                        t gaat hier over een GPS, niet over stuurverwarming of een open dak

Als je een paar stratenatlassen en wegenkaarten in je auto moet meepakken heb je al ver evenveel gewicht mee dan je gps module

De M3 GTS is een auto voor trackdays ed, GPS en alle andere overbodige zaken heb je daar niet nodig!
                        Waarom is het interieur dan niet compleet gestript?

Comment

• Man man... al die kindjes die niet meer zonder GPS kunnen hier! Er komt eens een auto uit zonder GPS en 't is precies derde wereld oorlog!

Comment

• Ik wil trouwens nog wel eens zien hoe ze dat spel hier ingeschreven gaan krijgen in ons apenland, als dat komt zonder gelijkvormigheidsattest.

Comment

Ik wil trouwens nog wel eens zien hoe ze dat spel hier ingeschreven gaan krijgen in ons apenland, als dat komt zonder gelijkvormigheidsattest.
                              eh, is dit geen BMW die je kan bestellen bij je dealership?

Comment

eh, misschien wel, maar ze komen zonder gelijkvormigheidsattest.

Comment

• "De fabrikant dient de aangepaste M3 per stuk ter typegoedkeuring aan te bieden, maar de sportcoupé voldoet aan alle eisen."

Nu heb ik toch al horen waaien dat ze in Duitsland al gezeik hebben omwille van die uitlaat, dus ik wil het in België nog wel eens zien gebeuren.

Comment

Nope ,
                                    enkel te bestellen via M GmbH .

Comment

eh, misschien wel, maar ze komen zonder gelijkvormigheidsattest.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      "De fabrikant dient de aangepaste M3 per stuk ter typegoedkeuring aan te bieden, maar de sportcoupé voldoet aan alle eisen."

Nu heb ik toch al horen waaien dat ze in Duitsland al gezeik hebben omwille van die uitlaat, dus ik wil het in België nog wel eens zien gebeuren.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                      Nope ,
                                      enkel te bestellen via M GmbH .
                                      oei.. dat is wel minder

Comment

Van een scheve vergelijking gesproken
                                        Waarom? oké, het is niet exact hetzelfde maar je snapt wel wat ik bedoel.

t gaat hier over een GPS, niet over stuurverwarming of een open dak

Als je een paar stratenatlassen en wegenkaarten in je auto moet meepakken heb je al ver evenveel gewicht mee dan je gps module
                                        Oei, hoeveel weegt zo'n wegenkaart bij u? Zo'n GPS weegt volgens mij toch aardig wat hoor maar dan nog, gewichtsbesparingen gebeuren altijd op dergelijke kleine zaken.

Waarom is het interieur dan niet compleet gestript?
                                        Is nu toch al aardig gestript? Hij moet wel nog streetlegal zijn ook natuurlijk.

Ik snap die heisa om die GPS echt niet! Precies of niemand vindt nog z'n baan zonder GPS!

Comment

• tisso. Ik wil een lightweight sportversie! Maar o wee als er geen ingebouwde gps in zit :/

Een tomtom weegt toch een pak minder dan heel die idrive shizzle
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X