Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik zou een Idrive ook wel smaken. alleen al om te vermijden dat zo'n gpsblokje aan de voorruit bengelt.
hello kitty
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik zou een Idrive ook wel smaken. alleen al om te vermijden dat zo'n gpsblokje aan de voorruit bengelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVoor die 2 tienden van een seconden zou ik ook niet willen wisselen en de onze klinkt al minstens even bruut
hello kittyOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMij zou het wel kunnen schelen
Ik zou ook geen GT3(RS) moeten hebben zonder GPS.
Dat is net het concept van zo'n special edition lichtgewicht auto: alles eruit en focus op (circuit-)rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVoor die 2 tienden van een seconden zou ik ook niet willen wisselen en de onze klinkt al minstens even bruut
hello kitty
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJah, dan ben jij niet het doelpubliek voor zo'n auto zeker?
Dat is net het concept van zo'n special edition lichtgewicht auto: alles eruit en focus op (circuit-)rijden.
ik zou het ook erin willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenals je zo bezorgt bent om het extra gewicht van een GPS (kilo of 2 max?), leer dan beter rijden
ik zou het ook erin willen
En het verminderen van gewicht wordt toch altijd op dergelijke kleine zaken gedaan? 2kg hier, 5 kg daar, nog eens 3kg ginder... Logisch toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDaar gaat het helemaal niet om. Ik vind het gewoon schitterend dat je met een mini M3 GT2 de baan op kunt.
En het verminderen van gewicht wordt toch altijd op dergelijke kleine zaken gedaan? 2kg hier, 5 kg daar, nog eens 3kg ginder... Logisch toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtentuurlijk, maar de GTS is toch een straatauto zoals een GT3 toch? daar kan je toch ook leder, schuifdak, gps, etc op krijgen? geen kat die ooit verschil voelt in handling denk ik..
Ik snap het punt niet van bepaalden. BMW brengt een auto uit die zeer nauw aanleunt bij een echte racewagen, dus het spreekt voor zich dat daar geen GPS en leder inzit toch of niet?
Porsche doet het wel en das hun keuze. Ferrari doet het ook niet bij hun speciale light weight editions? De M3 GTS is een auto voor trackdays ed, GPS en alle andere overbodige zaken heb je daar niet nodig!
Comment
-
concept concept.. dat is pure marketing
als ik nu een gps wil in mijn M3 GTS zodat ik de weg naar het circuit vind, dan kan dat mij niet schelen hoeveel extra gewicht dat bijbrengt.
oké ja.. principe van het concept is zo licht mogelijk en ok ja.. maar er zijn grenzen he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten't Gaat om het concept! Een M3 is ook een straatauto als een GT3 toch?
Als je percé leder en GPS en schuifdak enzo wil, koop dan een gewone M3. Mocht BMW met een special edition M3 kopen die zogezegd meer racy is, maar met alle luxe-items van de gewone M3, wat zou men dan zeggen?
Als je een paar stratenatlassen en wegenkaarten in je auto moet meepakken heb je al ver evenveel gewicht mee dan je gps module
De M3 GTS is een auto voor trackdays ed, GPS en alle andere overbodige zaken heb je daar niet nodig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk wil trouwens nog wel eens zien hoe ze dat spel hier ingeschreven gaan krijgen in ons apenland, als dat komt zonder gelijkvormigheidsattest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneh, is dit geen BMW die je kan bestellen bij je dealership?
Comment
-
"De fabrikant dient de aangepaste M3 per stuk ter typegoedkeuring aan te bieden, maar de sportcoupé voldoet aan alle eisen."
Nu heb ik toch al horen waaien dat ze in Duitsland al gezeik hebben omwille van die uitlaat, dus ik wil het in België nog wel eens zien gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneh, is dit geen BMW die je kan bestellen bij je dealership?
Nope ,
enkel te bestellen via M GmbH .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteneh, misschien wel, maar ze komen zonder gelijkvormigheidsattest.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten"De fabrikant dient de aangepaste M3 per stuk ter typegoedkeuring aan te bieden, maar de sportcoupé voldoet aan alle eisen."
Nu heb ik toch al horen waaien dat ze in Duitsland al gezeik hebben omwille van die uitlaat, dus ik wil het in België nog wel eens zien gebeuren.Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenNope ,
enkel te bestellen via M GmbH .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVan een scheve vergelijking gesproken
t gaat hier over een GPS, niet over stuurverwarming of een open dak
Als je een paar stratenatlassen en wegenkaarten in je auto moet meepakken heb je al ver evenveel gewicht mee dan je gps module
Waarom is het interieur dan niet compleet gestript?
Ik snap die heisa om die GPS echt niet! Precies of niemand vindt nog z'n baan zonder GPS!
Comment
-
tisso. Ik wil een lightweight sportversie! Maar o wee als er geen ingebouwde gps in zit :/
Een tomtom weegt toch een pak minder dan heel die idrive shizzleOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment