Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou een Idrive ook wel smaken. alleen al om te vermijden dat zo'n gpsblokje aan de voorruit bengelt.
An sich ben ik niet voor dergelijke kleuren, maar als daar een hoop stickers van sponsors op komen, je hangt daar was circuit-addenda op en laat het op circuit z'n gang gaan? Dan kan dat echt vet zijn denk ik.
Jah, dan ben jij niet het doelpubliek voor zo'n auto zeker?
Dat is net het concept van zo'n special edition lichtgewicht auto: alles eruit en focus op (circuit-)rijden.
Jah, dan ben jij niet het doelpubliek voor zo'n auto zeker?
Dat is net het concept van zo'n special edition lichtgewicht auto: alles eruit en focus op (circuit-)rijden.
als je zo bezorgt bent om het extra gewicht van een GPS (kilo of 2 max?), leer dan beter rijden
Daar gaat het helemaal niet om. Ik vind het gewoon schitterend dat je met een mini M3 GT2 de baan op kunt.
En het verminderen van gewicht wordt toch altijd op dergelijke kleine zaken gedaan? 2kg hier, 5 kg daar, nog eens 3kg ginder... Logisch toch?
tuurlijk, maar de GTS is toch een straatauto zoals een GT3 toch? daar kan je toch ook leder, schuifdak, gps, etc op krijgen? geen kat die ooit verschil voelt in handling denk ik..
tuurlijk, maar de GTS is toch een straatauto zoals een GT3 toch? daar kan je toch ook leder, schuifdak, gps, etc op krijgen? geen kat die ooit verschil voelt in handling denk ik..
't Gaat om het concept! Een M3 is ook een straatauto als een GT3 toch? Als je percé leder en GPS en schuifdak enzo wil, koop dan een gewone M3. Mocht BMW met een special edition M3 kopen die zogezegd meer racy is, maar met alle luxe-items van de gewone M3, wat zou men dan zeggen?
Ik snap het punt niet van bepaalden. BMW brengt een auto uit die zeer nauw aanleunt bij een echte racewagen, dus het spreekt voor zich dat daar geen GPS en leder inzit toch of niet?
Porsche doet het wel en das hun keuze. Ferrari doet het ook niet bij hun speciale light weight editions? De M3 GTS is een auto voor trackdays ed, GPS en alle andere overbodige zaken heb je daar niet nodig!
't Gaat om het concept! Een M3 is ook een straatauto als een GT3 toch?
Van een scheve vergelijking gesproken
Als je percé leder en GPS en schuifdak enzo wil, koop dan een gewone M3. Mocht BMW met een special edition M3 kopen die zogezegd meer racy is, maar met alle luxe-items van de gewone M3, wat zou men dan zeggen?
t gaat hier over een GPS, niet over stuurverwarming of een open dak
Als je een paar stratenatlassen en wegenkaarten in je auto moet meepakken heb je al ver evenveel gewicht mee dan je gps module
De M3 GTS is een auto voor trackdays ed, GPS en alle andere overbodige zaken heb je daar niet nodig!
Waarom is het interieur dan niet compleet gestript?
Waarom? oké, het is niet exact hetzelfde maar je snapt wel wat ik bedoel.
t gaat hier over een GPS, niet over stuurverwarming of een open dak
Als je een paar stratenatlassen en wegenkaarten in je auto moet meepakken heb je al ver evenveel gewicht mee dan je gps module
Oei, hoeveel weegt zo'n wegenkaart bij u? Zo'n GPS weegt volgens mij toch aardig wat hoor maar dan nog, gewichtsbesparingen gebeuren altijd op dergelijke kleine zaken.
Waarom is het interieur dan niet compleet gestript?
Is nu toch al aardig gestript? Hij moet wel nog streetlegal zijn ook natuurlijk.
Ik snap die heisa om die GPS echt niet! Precies of niemand vindt nog z'n baan zonder GPS!
Comment