Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben na vandaag voor 95% zeker dat het een N55 motor is
En vandaag nog is bij een betrouwbaardere bron gaan horen.
De motor is dus geen N55 , maar de N54T van de Z4 35is met ongeveer 10 a 20 pk meer!
Nu ben ik 100% zeker
De motor is dus geen N55 , maar de N54T van de Z4 35is met ongeveer 10 a 20 pk meer!
Nu ben ik 100% zeker
Nu ben ik 100% zeker
WB did it again!
Zotte kerel, ik wou dat ik ook goeie oren had. Ik hoor echt zeer moeilijk verschillen.
Dus iets van een 350pk ofzo in een 1-reeks? Goed zot! Hopelijk kunnen ze hem voldoende extra karakter meegeven tov een 135i!
Ik ga morgen eens neuzen op de computer of ik iets van nieuwe motorcodes tegenkom...
Vandaag eens stukje met de Z4 35is gereden! DE motor voor die wagen IMO
Zo de maks da gij daar precies kind aan huis zijt, omdat uw ma op de it dienst werkt. Zou er ook wel hele dagen rond hangen
Ben er momenteel aan het werk he
Maar in de werkplaats enz ben ik idd kind aan huis. Als ik niet weet wat doen bol ik ff tot daar om een babbeltje te slaan met de mechaniekers
Ben er momenteel aan het werk he
Maar in de werkplaats enz ben ik idd kind aan huis. Als ik niet weet wat doen bol ik ff tot daar om een babbeltje te slaan met de mechaniekers
Wel zalig, bv door mijn ma ben ik kind aan huis bij het fornuis. Toch iets minder uitdagend
Zotte kerel, ik wou dat ik ook goeie oren had. Ik hoor echt zeer moeilijk verschillen.
Dus iets van een 350pk ofzo in een 1-reeks? Goed zot! Hopelijk kunnen ze hem voldoende extra karakter meegeven tov een 135i!
Heb eens een gechipte 135i gezien tot 420 pk en over de 600 Nm... niet normaal hoe dat vloog Maar bij de 1 M Coupé zal het vooral om de rijdynamiek gaan ipv straight-line performance.
Ik ga morgen eens neuzen op de computer of ik iets van nieuwe motorcodes tegenkom...
Vandaag eens stukje met de Z4 35is gereden! DE motor voor die wagen IMO
N54 is imo een van de beste BMW motoren van het afgelopen decennia. Hopelijk maken ze er een speciale M-variant van.
Alleen S54 kunnen ze hem niet noemen Ik ben benieuwd!
Comment