Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW-fanboys opgelet! Jullie weten nu waar het walhalla der M’s is gevestigd. De toko heet Munich Automobiles en is de eerste dealer ooit die alleen de leukste versies van Bimmers gaat aanbieden. Dat betekent dat je momenteel niets anders dan de M3, M6 X5M en X6M zult tegenkomen. De huidige M5 verkopen ze er niet, […]
Zou het wel eens willen bezoeken.
Misschien volgend jaar.
Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
Moest er iemand 42k euro hebben waarmee hij geen weg weet... Woeste '92 E34 M5 Touring die amper een toertje rond de kerk gereden heeft! Ik zou er morgen omgaan moest ik 42k kunnen missen.
Ik ook! Geen bulten, brede wielkasten, koelsleuven,... . Die discretie doet het 'm net vind ik.
Bij mij hangt het er vanaf vanuit welke hoek ik er naar kijk. Als ik thuis kom en ik zie de mijne staan in z'n hoekje denk ik steeds "wàt een lekker kontje", door de Supersprint uitlaat en het feit dat hij lekker laag hangt. Langs voor vind ik er echter weinig of niets aan.
Maar dan ... langszij . Als ik mezelf zie rijden in de ruiten van winkels in een winkelstraat dan is dit in mijn ogen een zeer schone kar. Die dikke velgen, die strakke lijnen, 90's-style .
En als je wilt vermijden dat de mensen in de omgeving jou makkelijk herkennen en de wildste verhalen verspreiden (zie die kerel op dit forum met z'n Opel Speedster) is dit de perfecte sportkar. Tot je plankgas geeft
Comment