Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• B !

///m !

W?

Comment

• Ik hoorde dat 'ie in België niet straatlegaal is?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Ik hoorde dat 'ie in België niet straatlegaal is?
        Optioneel kon dat wel geregeld worden dacht ik?(heb toch ooit zoiets gelezen?)

Comment

• WOW die oranje csl.

En dan nog dit:
          BMW-fanboys opgelet! Jullie weten nu waar het walhalla der M’s is gevestigd. De toko heet Munich Automobiles en is de eerste dealer ooit die alleen de leukste versies van Bimmers gaat aanbieden. Dat betekent dat je momenteel niets anders dan de M3, M6 X5M en X6M zult tegenkomen. De huidige M5 verkopen ze er niet, […]

Zou het wel eens willen bezoeken.
          Misschien volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Optioneel kon dat wel geregeld worden dacht ik?(heb toch ooit zoiets gelezen?)
            Ik wil het wel zien gebeuren.
            Moet een typekeuring alleenstaand geval doorlopen.

Het zal mij gaan benieuwen

Comment

• De GTS is dus niet per definitief straatlegaal, maar dit kan eventueel wel door BMW geregeld worden.
              Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ik wil het wel zien gebeuren.
                Moet een typekeuring alleenstaand geval doorlopen.

Het zal mij gaan benieuwen
                ik wil die mannen op de keuring wel eens zien doen als je met dit komt opdraven

Comment

• ook in full hd shizzle:
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Moest er iemand 42k euro hebben waarmee hij geen weg weet... Woeste '92 E34 M5 Touring die amper een toertje rond de kerk gereden heeft! Ik zou er morgen omgaan moest ik 42k kunnen missen.

Comment

• hoe vet
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Zalig...en in dat kleur dan nog
                        1984 BMW M635CSi F u n
                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Ik vind de E36 M3 nog steeds de knapste M3.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik ook! Geen bulten, brede wielkasten, koelsleuven,... . Die discretie doet het 'm net vind ik.
                          Bij mij hangt het er vanaf vanuit welke hoek ik er naar kijk. Als ik thuis kom en ik zie de mijne staan in z'n hoekje denk ik steeds "wàt een lekker kontje", door de Supersprint uitlaat en het feit dat hij lekker laag hangt. Langs voor vind ik er echter weinig of niets aan.

Maar dan ... langszij . Als ik mezelf zie rijden in de ruiten van winkels in een winkelstraat dan is dit in mijn ogen een zeer schone kar. Die dikke velgen, die strakke lijnen, 90's-style .

En als je wilt vermijden dat de mensen in de omgeving jou makkelijk herkennen en de wildste verhalen verspreiden (zie die kerel op dit forum met z'n Opel Speedster) is dit de perfecte sportkar. Tot je plankgas geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            ik wil die mannen op de keuring wel eens zien doen als je met dit komt opdraven
                            Voor zover ik weet is em zoals hij uit de fabriek komt in België niet straat legaal te krijgen.

Grootste 2 problemen zijn de uitlaat en de ophanging.

Alléja voor zover ik Stef van PPE mag geloven.
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                              Voor zover ik weet is em zoals hij uit de fabriek komt in België niet straat legaal te krijgen.

Dat zie ik Bmw toch nog niet zo makkelijk oplossen, daar even een ander ophanging gaan opzetten en je zou toch heel het concept van die auto missen.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Vandaar ik ook vermoed dat de eigenaar van het oranje monster deze louter op cicruit zal gebruiken en niet de openbare weg.

Comment

Enige probleem met de ophanging dat ik kan bedenken is dat ze er geen certificaten bij afleveren?

Comment

• 'k Denk de manier waarop de gewrichten werken niet te homologeren valt.

Comment

• Mjah, toch vreemd dat sommige Porsches met uniball wel te homologeren vallen, en die GTS dan niet?

Comment

• Misschien dat D'ieteren iets kan wat Bornem niet kan... ? Geen idee maar je hebt gelijk er zijn Porsches met uniball die straat legaal zijn.

Comment

Misschien dat D'ieteren iets kan wat Bornem niet kan... ? Geen idee maar je hebt gelijk er zijn Porsches met uniball die straat legaal zijn.
                                          Zou me sterk lijken...

D'ieteren = 'private importeur' <--> Bornem = NSC van BMW AG

Comment

Working...
                                          X