Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMatthi heeft dat al eens gedaan bij 1 van de overleden M5'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenKan zijn dat hij die chrome lijsten misschien zelf achteraf heeft toegevoegd. Ben ik niet van op de hoogte. (Ask gTa )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDat was beschikbaar. Enkel samen met dat Heritage leder als ik t goed heb?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDeze vind ik erg mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenVoilà :
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDeze vind ik erg mooi!
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVelgen passen daar totaal niet onder...
Ik vind ze er subliem op passen, ze is er ook voor gemaakt uiteindelijk. Ge moet wel voor de stijl van de velg zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenEnkel jammer van die chrome omlijsting
Superlekker.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDat was beschikbaar. Enkel samen met dat Heritage leder als ik t goed heb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVoorzichtig gokje : interieur leder Nappa kleur magma?
Comment
-
Gewoon beige? Ah. Hmm. Euhm, ook effe de naam daarvan kwijt.
Magma is een bruingrijstint, redelijk donker, erg knap. Modena natuur is eerder "hevig beige", sommigen zouden het ook "licht cognac" noemen. Hazelnoot is gewoon hazelnoot, een scheetje lichter dan hetgeen ge nu veel ziet van bruin leder in karren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZijn nochtans door BBS gemaakte (gesmede!) 2-delige velgen specifiek voor BMW. Zijn zelfs M-velgen (Styling 29M), waren "top spec" accessoire-velgen voor de M3, werden daarna standaard geleverd op (dacht ik) de gelimiteerde E36 318is berline (homologatiemodel STW ofzo), en waren dan ook als accessoire ook verkrijgbaar voor de andere E36. Is de beste oem M-velg die bestaat voor de E36 M3.
Comment
-
OK, kheb t gevonden...
zo eindelijk is het zover heb eindelijk een goede e36 ///M 3 sedan gevonden.
Maandag sta hij hier voor de deur
-3.0 (286pk)
-167.000 KM
-met een compleet onderhoudsboekje van BMW
-T.U.V gekeurd met de groene(nr.4) stikker van de duitse CO normen.
-H&R verstelbare veren
-champagne leder
-hout afwerking
-airco
-bmw business radio/cd
-en zal nog wel dingen vergeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOK, kheb t gevonden...
Da's inderdaad geen hazelnoot, da's duidelijk donkerder. Modena natuur is geler.
Wist niet dat champagne ook in die reeks van M3-specifieke interieurkleuren zat! (vergeten, zeker? ) Vetjes. De combinatie met het hout (zeker de deurgrepen) is subliem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten(check it, een US E36 M3 3.0 met automaat )
Comment
Comment