Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
From cars to motorcycles, Jalopnik is your go-to site covering everything with an engine—including automotive news, buying guides, and expert commentary from our staff.
Alleen ... als je weet dat dat ding meer kost dan een GT3 ... njah dan weet ik het wel.
Kan je dat zelf niet benaderen op basis van een standaard M3, en dus voor veel minder pleuro's? (plus je hebt dan nog de mogelijkheid van manueel te hebben , en een stijlvollere kleur )
Mjah lijkt me van wel maar ge gaat toch wel nog wat mogen modden dan. Als ik me niet vergis heeft de GTS een uniball onderstel, en om dié feeling te recreëren met gewone elastomeren... wreed moeilijk.
Er zijn firma's die de stukken leveren en monteren. B.v. http://www.kk-automobile.de/html/renntechnologie.html -> check die prijzen... ge zijt al 20.000 EUR kwijt voor 'n complete instelbare race-ophanging v+a, gemonteerd. Veel geld...
Neen, van vierhonderd-in-de-...-euhm-dertig (?) naar vierhonder-in-de-tachtig.
Conclusie (wat ik me ervan herinner):
C 63 AMG = laatste der mohicanen, een bullebak, retesnel, maar vooral in rechte lijn (redelijk onprecies in bochten en niet bij machte z'n kracht efficiënt om te zetten van zodra 't niet rechtdoor gaat)
RS5 = met alle opties (sportsper, gestuurde ophanging enz.) verrassend efficiënt en leuk op circuit, maar de minst comfortabele van de hoop en toch nog altijd onderstuurd (dus trager erin en sneller eruit), nadeel is dat die opties nodig zijn om 'm circuit-waardig te maken en dat 'ie met ruime voorsprong de duurste van de hoop is
Alpina = de softie, snel maar beschaafd, sublieme ophanging en echt GT-karakter, mist de scherpte van de anderen om in die niche mee te spelen, maar door z'n prijs pakt 'ie uiteindelijk wel de tweede plaats
M3 = van de 4 de beste driver's car, stuurt veel scherper dan de andere, snelste rondentijden, meest direct gevoel, samen met de Benz ook 't meeste fun, wel hoogste verbruik ook
Frozen grey M3 coupé met de Competition Pack velgen = yum!
Dat weet ik niet (meer) van buiten, maar de Alpina kon erg goed mee met de andere. Tot gemiddelde snelheden waren ze alledrie ongeveer even snel, enkel de AMG gaat er bij hogere snelheden plots goed vandoor (0-200).
Comment