Leuk spul in Kieldrecht:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCSL
maar ook GTS
Alleen ... als je weet dat dat ding meer kost dan een GT3 ... njah dan weet ik het wel.
Desondanks: retevet ding.
Comment
-
Mjah lijkt me van wel maar ge gaat toch wel nog wat mogen modden dan. Als ik me niet vergis heeft de GTS een uniball onderstel, en om dié feeling te recreëren met gewone elastomeren... wreed moeilijk.
Er zijn firma's die de stukken leveren en monteren. B.v. http://www.kk-automobile.de/html/renntechnologie.html -> check die prijzen... ge zijt al 20.000 EUR kwijt voor 'n complete instelbare race-ophanging v+a, gemonteerd. Veel geld...
Comment
-
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenVoor die 2 seconden trager op de Nürburgring zou ik de CSL niet laten staan voor de GTS...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteninscannen!
is dat die C63 met 520 pk?
Conclusie (wat ik me ervan herinner):- C 63 AMG = laatste der mohicanen, een bullebak, retesnel, maar vooral in rechte lijn (redelijk onprecies in bochten en niet bij machte z'n kracht efficiënt om te zetten van zodra 't niet rechtdoor gaat)
- RS5 = met alle opties (sportsper, gestuurde ophanging enz.) verrassend efficiënt en leuk op circuit, maar de minst comfortabele van de hoop en toch nog altijd onderstuurd (dus trager erin en sneller eruit), nadeel is dat die opties nodig zijn om 'm circuit-waardig te maken en dat 'ie met ruime voorsprong de duurste van de hoop is
- Alpina = de softie, snel maar beschaafd, sublieme ophanging en echt GT-karakter, mist de scherpte van de anderen om in die niche mee te spelen, maar door z'n prijs pakt 'ie uiteindelijk wel de tweede plaats
- M3 = van de 4 de beste driver's car, stuurt veel scherper dan de andere, snelste rondentijden, meest direct gevoel, samen met de Benz ook 't meeste fun, wel hoogste verbruik ook
Comment
Comment