Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Leuk spul in Kieldrecht:

    www.opelklassiek.be

    Comment


    • E60 535i (N54, US-only) vs. M5 (E39)

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      N54, wat een blok
      Last edited by ; 18/08/2010, 17:08.

      Comment


      • Pfff

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Leuk spul in Kieldrecht:

          Zalig.

          Comment




          • Comment




            • Comment


              • Comment


                • Many purists consider the German-market BMW M3 CSL the pinnacle of the marque. Lightweight, powerful, purposeful. Its worth's been proven as the brand new, 450-hp, $170,000 BMW M3 GTS has bested it by merely two seconds 'round the Nürburgring.

                  Comment


                  • CSL
                    maar ook GTS

                    Alleen ... als je weet dat dat ding meer kost dan een GT3 ... njah dan weet ik het wel.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      CSL
                      maar ook GTS

                      Alleen ... als je weet dat dat ding meer kost dan een GT3 ... njah dan weet ik het wel.
                      Kan je dat zelf niet benaderen op basis van een standaard M3, en dus voor veel minder pleuro's? (plus je hebt dan nog de mogelijkheid van manueel te hebben , en een stijlvollere kleur )

                      Desondanks: retevet ding.

                      Comment


                      • Mjah lijkt me van wel maar ge gaat toch wel nog wat mogen modden dan. Als ik me niet vergis heeft de GTS een uniball onderstel, en om dié feeling te recreëren met gewone elastomeren... wreed moeilijk.

                        Er zijn firma's die de stukken leveren en monteren. B.v. http://www.kk-automobile.de/html/renntechnologie.html -> check die prijzen... ge zijt al 20.000 EUR kwijt voor 'n complete instelbare race-ophanging v+a, gemonteerd. Veel geld...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          CSL > GTS (optisch toch iig )

                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

                          Comment


                          • Voor die 2 seconden trager op de Nürburgring zou ik de CSL niet laten staan voor de GTS...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              Voor die 2 seconden trager op de Nürburgring zou ik de CSL niet laten staan voor de GTS...
                              Beter argument misschien, ik zou die GTS wel laten staan voor die €100.000 extra...

                              Comment


                              • Wat kost de GTS eigenlijk?

                                Comment


                                • Alpina B3 S biturbo coupé

                                  vs

                                  Audi RS5

                                  vs

                                  BMW M3 Competition Package

                                  vs

                                  Mercedes-Benz C 63 AMG Performance Package



                                  in de laatste AMS

                                  Comment


                                  • inscannen!

                                    is dat die C63 met 520 pk?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      inscannen!

                                      is dat die C63 met 520 pk?
                                      Neen, van vierhonderd-in-de-...-euhm-dertig (?) naar vierhonder-in-de-tachtig.


                                      Conclusie (wat ik me ervan herinner):
                                      • C 63 AMG = laatste der mohicanen, een bullebak, retesnel, maar vooral in rechte lijn (redelijk onprecies in bochten en niet bij machte z'n kracht efficiënt om te zetten van zodra 't niet rechtdoor gaat)
                                      • RS5 = met alle opties (sportsper, gestuurde ophanging enz.) verrassend efficiënt en leuk op circuit, maar de minst comfortabele van de hoop en toch nog altijd onderstuurd (dus trager erin en sneller eruit), nadeel is dat die opties nodig zijn om 'm circuit-waardig te maken en dat 'ie met ruime voorsprong de duurste van de hoop is
                                      • Alpina = de softie, snel maar beschaafd, sublieme ophanging en echt GT-karakter, mist de scherpte van de anderen om in die niche mee te spelen, maar door z'n prijs pakt 'ie uiteindelijk wel de tweede plaats
                                      • M3 = van de 4 de beste driver's car, stuurt veel scherper dan de andere, snelste rondentijden, meest direct gevoel, samen met de Benz ook 't meeste fun, wel hoogste verbruik ook
                                      Frozen grey M3 coupé met de Competition Pack velgen = yum!

                                      Comment


                                      • geen verrassing dus

                                        qua acceleratiecijfers, hoe verhoudt de Alpina zich tov de M3?

                                        Comment


                                        • Dat weet ik niet (meer) van buiten, maar de Alpina kon erg goed mee met de andere. Tot gemiddelde snelheden waren ze alledrie ongeveer even snel, enkel de AMG gaat er bij hogere snelheden plots goed vandoor (0-200).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X