Gaat ge u ontharen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVoor de sedan liefhebbers:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenté vet
alleen is die ringsticker veel te groot. Jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWas een E30 320is altijd een coupé?
Tweedeurs of vierdeurs, die keuze had je.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtennope
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenIntegendeel, het was NOOIT een coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenIntegendeel, het was NOOIT een coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEn een tweedeurs is een coupe.
Vanaf de E36 klopt dat bij BMW.
De E21 was gewoon een tweedeurs. De E30 ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBij een e30 spreekt nochtans ook iedereen over een coupe hoor.
Dat is dan - volgens mij - niet juist.
Waarschijnlijk komt dat om dat bij de E36, E46 en E92 de tweedeursvarianten coupés zijn.
Maar ten tijde van de E30 sprak niemand van een coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenPer definitie?
Vanaf de E36 klopt dat bij BMW.
De E21 was gewoon een tweedeurs. De E30 ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenDat is dan - volgens mij - niet juist.
Waarschijnlijk komt dat om dat bij de E36, E46 en E92 de tweedeursvarianten coupés zijn.
Maar ten tijde van de E30 sprak niemand van een coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDe E30 is er volgens mij eerst gekomen als 2deurs en derna als 4deurs.
Comment
Comment