Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSpeciaal kleurtje.
Vraag me ook af wat zo'n kleur krijgt qua belangstelling in geval van verkoop hier in België....
'k Vrees er wat voor eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenKar (nog) niet gekocht he....
gewoon doen ding ziet er goed uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenDat op z'n minst ja, 't vraagt wat gewenning....
Vraag me ook af wat zo'n kleur krijgt qua belangstelling in geval van verkoop hier in België....
'k Vrees er wat voor eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwanneer wel?
gewoon doen ding ziet er goed uit!
Alleen is er wat werk aan om die hier in belgie gekeurd te krijgen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik ga niet beweren dat dit dé kleur is voor op een E36, maar ik vind het ook verre van lelijk. En het is eens wat anders. Ik zou er m'n hand niet voor omdraaien eerlijkgezegd.... zelfs liever dit dan 'weeral' een zwarte
Kunnen zeggen dat 't een Individual is, is altijd leuk meegenomen, ook mss voor de herverkoop, al ben ik er niet zeker van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenZowiezo, een zwarte wil ik niet...
Kunnen zeggen dat 't een Individual is, is altijd leuk meegenomen, ook mss voor de herverkoop, al ben ik er niet zeker van.
geen zorgen maken over die herverkoop. Als je 'm in goede staat houdt neem ik 'm binnen een jaartje over.
Vanwege die pokkelelijke kleur lijkt me 5000€ een eerlijke prijs
()
Comment
-
Prachtkleur.
Kopen Sta.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenAlleen is er wat werk aan om die hier in belgie gekeurd te krijgen....
Als die op de Fahrzeugbrief staan, moeten ze die in Belgie aannemen normaalgezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
Hier de 3.2's op semislick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHebben al die onderdelen TuV? ja zeker...
Als die op de Fahrzeugbrief staan, moeten ze die in Belgie aannemen normaalgezien.
Wat betreft die onderdelen TuV, moet ik is aan Jeroen vragen...
Comment
Comment