Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraag me ook af wat zo'n kleur krijgt qua belangstelling in geval van verkoop hier in België....
'k Vrees er wat voor eigenlijk.
ik ga niet beweren dat dit dé kleur is voor op een E36, maar ik vind het ook verre van lelijk. En het is eens wat anders. Ik zou er m'n hand niet voor omdraaien eerlijkgezegd.... zelfs liever dit dan 'weeral' een zwarte
't Ding ziet er niet alleen goed uit, en dan heb ik het niet over de kleur want da's nog subjectiever, maar 't is ook een goed ding!
Alleen is er wat werk aan om die hier in belgie gekeurd te krijgen....
ik ga niet beweren dat dit dé kleur is voor op een E36, maar ik vind het ook verre van lelijk. En het is eens wat anders. Ik zou er m'n hand niet voor omdraaien eerlijkgezegd.... zelfs liever dit dan 'weeral' een zwarte
Zowiezo, een zwarte wil ik niet...
Kunnen zeggen dat 't een Individual is, is altijd leuk meegenomen, ook mss voor de herverkoop, al ben ik er niet zeker van.
Zowiezo, een zwarte wil ik niet...
Kunnen zeggen dat 't een Individual is, is altijd leuk meegenomen, ook mss voor de herverkoop, al ben ik er niet zeker van.
ach....
geen zorgen maken over die herverkoop. Als je 'm in goede staat houdt neem ik 'm binnen een jaartje over.
Vanwege die pokkelelijke kleur lijkt me 5000€ een eerlijke prijs
Comment