Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Productiedatum: 21.07.1998
Interior: Nappa leder Schwarz (N5SW)
Exterior: Individual 490U
Land van verkoop: DE
Bestelde speciale uitvoering:
0243 airbag voor passagier
0260 laterlae airbags vooraan
0305 afstandsbediening voor centrale vergrendeling
0325 achterspoiler
0401 elektrisch schuifdak
0428 gevarendriehoek en verbandkist (in de koffer)
0473 centrale armsteun vooraan
0494 verwarmde voorzetels
0498 hoofdsteunen achteraan, mechanisch verstelbaar
0510 headlight range adjustment (low beam) ???
0534 elektronisch gestuurde airco
0554 on-board computer
0669 Radio BMW Business RDS
0672 CD wisselaar 6 selecties
0783 Description not found
0801 duitse uitvoering
0863 code europa ???
0879 duitstalige handleidingsboekjes
Standaard speciale uitvoering:
0209 Sperdifferentieel (25%)
0246 Steering wheel column adjustment, mechanical
0314 Inklapbare buitenspiegels
0410 Elektrisch bediende ramen vooraan
0440 No smoker specification
0465 Neerklapbare achterbank (symmetrisch)
0520 Mistlampen vooraan
0542 Description not found
0548 Kilometertacho
0710 M technic sportstuur met airbag
Info speciale uitvoering: ???
0686 Aerial diversity?
Wow!
Ik heb ook mechanisch verstelbare hoofdsteunen... Ik snap wel niet goed wat er mechanisch aan is?!
Verliest een e36 M3 in cabrio uitvoering veel van zijn kwaliteiten tov een e36 M3 berline? Is er veel verschil qua handling? Kan je met de cabrio bijvoorbeeld ook zonder probleem het circuit op of valt dit af te raden? Eventueel met een hardtop.
Verliest een e36 M3 in cabrio uitvoering veel van zijn kwaliteiten tov een e36 M3 berline? Is er veel verschil qua handling? Kan je met de cabrio bijvoorbeeld ook zonder probleem het circuit op of valt dit af te raden? Eventueel met een hardtop.
Cabrio een tik zwaarder dan berline, open rijden is zalig. Berline iets meer plaats binnenin he... Mens zijn goesting.
Ik heb mij alleszinds altijd serieus geamuseerd daarmee, KW var 3 was wel nodig...
Hardtop is ideaal in de winter
Voor de rest denk ik dat het meer een zaak van voor of tegen is, de meesten hier zullen wel meer voor de sedan zijn.
Ik merk nu ook wel sinds ik een sedan/berline heb dat ruimte, luxe en vermogen en zeer ideale combinatie is...
Langs de andere kant zou ik in de zomer direct even terug wille wisselen tegen een 3.2 cab
Staat al gigantisch lang te koop, sinds deze week wel 1000 euro goedkoper.
Ben er een tijdje geleden naar gaan kijken met Putje, en geloof me , het is nog 2K teveel... het beestje heeft veel aandacht nodig, maar de goeie basis is er wel.
Comment