Dik. Kleur zegt me niets maar die velgen blijven gewoon
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDik. Kleur zegt me niets maar die velgen blijven gewoon
Laguna Seca blue, ik denk dat dat in het echt mooier is...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZo vet die kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenZiet er Individual kleurtje uit, Santorin Blau.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDoet raar om die kar zo te zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenKlote om dat zo te zien staan Het komt precies nog terug in orde, ga je er zelf terug mee rijden?
Ik krijg wel terug heimwee naar een M5 als ik die foto's zie..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHij is al hersteld hé. Ik heb mijn wagen een 5tal maanden geleden verkocht aan een Nederlandse Tjoek. En die heeft hem nu volledig "opgeknapt". Hij rijdt er nu zelf dagelijks mee rond.
Ik krijg wel terug heimwee naar een M5 als ik die foto's zie..
Ik zou hem in een donker kleur gespoten hebben.
Je hebt toch binnenkort een nieuwe wagen of overtreft die de M5 niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk zou hem in een donker kleur gespoten hebben.
Je hebt toch binnenkort een nieuwe wagen of overtreft die de M5 niet ?
Mijn droomkar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIdd!
Laguna Seca blue, ik denk dat dat in het echt mooier is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenZiet er Individual kleurtje uit, Santorin Blau.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLagune Seca? Was nog niet verkrijgbaar op de E36. Denk dat 't een andere kleur is, tenzij 't nadien gespoten is. En meestal (ook IRL) is Laguna Seca groener dan dat, echt een schijt-appelblauwzeegroen.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou best wel 'es kunnen. Tenzij die kar nadien overspoten is. En dan komt dat LS er nog "schoon" uit op de foto...
Ik heb ooit een E46 gezien in LS, was idd lelijk Bovendien had hij nog een interieur in dezelfde kleur
Comment
Comment