Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Lagune Seca? Was nog niet verkrijgbaar op de E36. Denk dat 't een andere kleur is, tenzij 't nadien gespoten is. En meestal (ook IRL) is Laguna Seca groener dan dat, echt een schijt-appelblauwzeegroen.
    Als je Laguna Seca schijt appelblauwzeegroen noemt is er iets deftig fout met je kleurenzicht.

Comment

• Plamuurbak die M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Plamuurbak die M5.
        was ie al volgens mij

Comment

• Wat kost zoiets nieuw?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Foto's zijn getrokken op het Groeningerplein in Borgerhood, dat belooft

Comment

• 80 nieuw ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Wat kost zoiets nieuw?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Kost nieuw toch een 80.000 euro ongeveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                80 nieuw ofzo?
                Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Kost nieuw toch een 80.000 euro ongeveer.

Crisis

Comment

• "Jefke" uit Borgerhood heeft altijd super dikke karren staan.

Comment

"Jefke" uit Borgerhood heeft altijd super dikke karren staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      was ie al volgens mij

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoe ist vanmorgen gegaan, Josh? (mag via PM)

Comment

Hoe ist vanmorgen gegaan, Josh? (mag via PM)
                            Ben ik Josh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                              Ben ik Josh?
                              Affirmatief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                Ziet er Individual kleurtje uit, Santorin Blau.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                Laguna Seca Blue
                                Neenee... Cedra heeft gelijk. Dat is Santorine blau!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                  Wat kost zoiets nieuw?

Heb deze vandaag gespot. Inclusief sjaloeki die de gas weet staan (maar waar ik van betwijfel of 'ie wel echt kan rijden)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Als je Laguna Seca schijt appelblauwzeegroen noemt is er iets deftig fout met je kleurenzicht.
                                    't Is een blauwtint die een beetje naar het groene neigt (en afhankelijk van de lichtinval zit er echt duidelijk een groenzweem in), ik vind het lelijk, dus ik noem het schijtappelblauwzeegroen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Neenee... Cedra heeft gelijk. Dat is Santorine blau!
                                      GS weet blijkbaar die kar nog ergens staan op 't net en zegt dat 't wel Laguna Seca is, kar zou overspoten zijn. En originele Santorinblau Individuals ... ze zullen hyperzeldzaam zijn. Kan natuurlijk altijd. Als 't toch Laguna Seca is, dan komt het op die foto's nog redelijk over, op veel foto's is de kleur veel lelijker, net zoals in 't echt.

Comment

• Daarnet nog even door de laatste editie van "Performance Car" aan het bladeren. Staat een zeer mooie "M" special in van alle generaties/modellen. Aanrader voor de liefhebbers!

Comment

• Laguna Seca roelleert ZWAAR en zeker op een e46 m3 non csl.

Comment

Working...
                                          X