Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik zie toch niks verkeerds. Spiegels zijn OEM,
    Ik zag de vangrail aan z'n linkerspiegel aan voor een tweedelige spiegelsteun zoals bij de E90 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Als ik me niet vergis staan daar ook E9x M3 spiegels op, faker-vermoedens steken de kop op!
      huuh?

Comment

• Dees foto toont mooi wat er achterin/onderin een M5 te zien is.

Lijkt me bij die in vraag gestelde M5 hetzelfde te zijn (uitlaat: einddempers, verloop van de buizen naar 't midden toe). Ik zie ook geen graten in de spiegels van die met de vinger gewezen M5 eigenlijk.

Maar ik kan me uiteraard vergissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ik zag de vangrail aan z'n linkerspiegel aan voor een tweedelige spiegelsteun zoals bij de E90 M3
          Yep, daar lijkt 't wel hard op idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            huuh?
            Zie boven!

Comment

• sorry dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                banden staan te smal in de kassen vind ik.
                Winterbanden?

Comment

• Er zijn idd een hoop fakers maar dat is wel een echte hoor ... de meeste fakers vergeten hun kofferklep te vervangen.

1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben net terug van Nederland en dus gaan kijken naar z'n E36 M3. Ze openen de klep en ik krijg meteen dit blok te zien! Een Amerikaan!!!

We zijn dus terug van een kaal reis... Het is te zeggen. We hebben van 2 dames een RedBull gekregen in het tankstation op de terugweg. Die verkoper bleef tegen John beweren dat het een Europese was. Origineel aangekocht in NL. Yeah right... Helemaal naar ginder om maar 240pk'tjes te bewonderen... Het was een mooie wagen. Daar niet van. Maar het hart is niet juist. John had vannacht nog een mailtje naar de verkoper verzonden om zeker te zijn dat het een Europese was en had vanmorgen telefoon gekregen met de bevestiging. Ik was er 2 seconden en ik had al gezien dat het niet klopte. Iets nadien (nog eens 2 seconden) het boekje vast met de 240pk verwijzing.

Jongens toch...

Nadien die verkoper... Ach... We krijgen die snel verkocht hoor. Er zijn mensen die dat niet zien en die gewoon een M3 willen.

Fok... Wat een achterlijke verkopers...

Comment

• @vorige pagina: Dragon . Gij zijt ne keirel zunne!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                        Ik ben net terug van Nederland en dus gaan kijken naar z'n E36 M3. Ze openen de klep en ik krijg meteen dit blok te zien! Een Amerikaan!!!

We zijn dus terug van een kaal reis... Het is te zeggen. We hebben van 2 dames een RedBull gekregen in het tankstation op de terugweg. Die verkoper bleef tegen John beweren dat het een Europese was. Origineel aangekocht in NL. Yeah right... Helemaal naar ginder om maar 240pk'tjes te bewonderen... Het was een mooie wagen. Daar niet van. Maar het hart is niet juist. John had vannacht nog een mailtje naar de verkoper verzonden om zeker te zijn dat het een Europese was en had vanmorgen telefoon gekregen met de bevestiging. Ik was er 2 seconden en ik had al gezien dat het niet klopte. Iets nadien (nog eens 2 seconden) het boekje vast met de 240pk verwijzing.

Jongens toch...

Nadien die verkoper... Ach... We krijgen die snel verkocht hoor. Er zijn mensen die dat niet zien en die gewoon een M3 willen.

Fok... Wat een achterlijke verkopers...
                        Wat een boerenbedrog "we krijgen die wel verkocht, er zijn er genoeg die dat niet zien" !!!! Had 'ie ook sidemarkers ofzoiets, of heeft 'n US M3 dat niet?

Comment

• Fok, iemand wordt dus zwaar gelepeld, één der komenden dagen/weken/maanden

Comment

• wat een doodzonde ... gelukkig zag je 't op tijd
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wat een boerenbedrog "we krijgen die wel verkocht, er zijn er genoeg die dat niet zien" !!!! Had 'ie ook sidemarkers ofzoiets, of heeft 'n US M3 dat niet?
                              US E36 M heeft geen sidemarkers hé.

Mja... Ik was eerlijk gezegd niet zo goed gezind... Komaan. Neem dat boekje vast en je ziet toch dat er maar 240pk inzit. Getver... Moet ik daarvoor helemaal naar NL tuffen... Pas op! Ik ga met plezier kijken naar M3's voor iemand. Maar zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                US E36 M heeft geen sidemarkers hé.
                                En was 't een kilometriek in km of miles?

(schrap vorige zin)

En was 't een kilometriek of een miletriek?

(schrap vorige zin)

Ach, ge weet wat 'k bedoel!

Comment

• *zucht*
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Anderzijds, op een S50B30US kan je wel supermakkelijk dit schroeven.

Comment

En was 't een kilometriek in km of miles?

(schrap vorige zin)

En was 't een kilometriek of een miletriek?

(schrap vorige zin)

Ach, ge weet wat 'k bedoel!
                                      Miles! Maar ook daar had de verkoper een leuke smoes voor klaargebakken. Hij John wijsgemaakt dat ze de teller hebben gewijzigd toen 'ie net aangekocht was. Overal waren fakturen van! En dat klopt ook allemaal.

Het is gewoon een Amerikaan die nieuw naar NL is gekomen.

Nu moet ik zeggen dat het echt wel een leuk exemplaar was! Daar allemaal niet van. Hij zag er echt heel mooi en verzorgt uit. Correcte wagen en in orde met facturen. Als er mensen intresse hebben in een 240pk M3 is dit echt een zeer mooie! Maar euhm... Wel een heel dure!

Een niet 'echte' kenner gaat hier lekker int zak mee gezet worden.
                                      Last edited by Sega; 17/02/2009, 17:15.

Comment

Anderzijds, op een S50B30US kan je wel supermakkelijk dit schroeven.
                                        Jeps! Maar dan koop ik me voor dat geld wel een E46 M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                          *zucht*
                                          Komt wel in orde makker.

Straffer nog! Ik heb al een heel leuke gevonden! Maar het is je kleur niet. Maar fak... Wat een lekkere M3! Zo wil ik hem ook. Kan nog niet lang te koop staan.

Die waar we het met STA over hadden vind ik niet meer...

Comment

Working...
                                          X