Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• E46 M3 met 470pk...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten

En terecht!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              15000 €
              Veel te duur... ook al was het een europese M3 geweest.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Dikke foto's!

Die ideen ga'k eens pieken denk'k.

Comment

• damn wat een sound en die kleur

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• dat klinkt toch niet helemaal gezond

Comment

• clutch is er verre door vermoed ik. sound is wel in orde voor mij. misschien iets te luid voor dagdagelijks gebruik wel.
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                        Op zich valt dat rood wel mee, maar die achterlichten zien er dan zo verschrikkelijk raar uit
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                        Die laatste.
                        M3 sedan
                        Awel! En dat interieur!

Gaat daar nog BPM af voor Belgen? Zo ja, hoeveel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                          damn wat een sound en die kleur

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Zo klonk mijn M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten

Goh hoeveel zouden we daar aan geven
                            2014 Bmw 118d Estorill //M
                            2000 Bmw 320d
                            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Awel! En dat interieur!

Gaat daar nog BPM af voor Belgen? Zo ja, hoeveel?
                              Neen, BPM krijg je niet terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                Goh hoeveel zouden we daar aan geven
                                Dat ding is met mods eigenlijk z'n vraagprijs waard, vind ik. Zuivere kar gehaald, en zeer meticuleus opgebouwd. Ik vind 'm eigenlijk echt iets voor jou. Prijskwestie (of je dat geld aan een E36 wil geven, bedoel ik) is natuurlijk iets waar ik niks kan over zeggen, elk beoordeelt zijn budget. Je kan meteen met dat ding de track op, zonder zorgen. Zeker met de laatste aanwinst van die kar (de Recaro's) is 'ie zo goed als af, eigenlijk. Road legal en zeer efficiënt op circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Neen, BPM krijg je niet terug.
                                  Is het niet zo dat Hollanders zélf kunnen verkopen aan lagere prijs als ze kunnen bewijzen dat ze aan een buitenlander verkochten? En dat zij dan een stuk BPM terugkrijgen?

Want geef toe : anders zou geen ENKELE auto uit Nederland ooit nog naar 'n ander land geëxporteerd kunnen worden omdat ze zo duur zouden zijn, toch?

Dacht dat dat zoiets was, maar weet geen percentages e.d. Effe zoeken.

Edit : ja, dus. http://www.belastingdienst.nl/variab...asting-16.html

"Als u een personenauto uitvoert, moet u contact opnemen met de RDW. Als het kenteken bij de RDW is aangemeld voor export, zet de Belastingdienst de motorrijtuigenbelasting automatisch stop. Voor personenauto’s waarvoor bpm is betaald, kan geheel of gedeeltelijk teruggaaf van die betaalde bpm mogelijk zijn.Als u een personenauto uitvoert, moet u contact opnemen met de RDW. Als het kenteken bij de RDW is aangemeld voor export, zet de Belastingdienst de motorrijtuigenbelasting automatisch stop. Voor personenauto’s waarvoor bpm is betaald, kan geheel of gedeeltelijk teruggaaf van die betaalde bpm mogelijk zijn."

Maar hoeveel?
                                  Last edited by ; 18/02/2009, 01:16.

Comment

• 't Was zoals reeds gezegd een Amerikaanse M3...Echt wel klote moment toen die kap open ging. De 5-bak sprong me ook vrij snel in't oog...gedaan met de pret

Zodadelijk nog wat foto's.

Comment

Is het niet zo dat Hollanders zélf kunnen verkopen aan lagere prijs als ze kunnen bewijzen dat ze aan een buitenlander verkochten? En dat zij dan een stuk BPM terugkrijgen?

Want geef toe : anders zou geen ENKELE auto uit Nederland ooit nog naar 'n ander land geëxporteerd kunnen worden omdat ze zo duur zouden zijn, toch?

Dacht dat dat zoiets was, maar weet geen percentages e.d. Effe zoeken.

Edit : ja, dus. http://www.belastingdienst.nl/variab...asting-16.html

"Als u een personenauto uitvoert, moet u contact opnemen met de RDW. Als het kenteken bij de RDW is aangemeld voor export, zet de Belastingdienst de motorrijtuigenbelasting automatisch stop. Voor personenauto’s waarvoor bpm is betaald, kan geheel of gedeeltelijk teruggaaf van die betaalde bpm mogelijk zijn.Als u een personenauto uitvoert, moet u contact opnemen met de RDW. Als het kenteken bij de RDW is aangemeld voor export, zet de Belastingdienst de motorrijtuigenbelasting automatisch stop. Voor personenauto’s waarvoor bpm is betaald, kan geheel of gedeeltelijk teruggaaf van die betaalde bpm mogelijk zijn."

Maar hoeveel?
                                      Ik geloof dat het alleen geldt voor auto's vanaf 2006 ofzo en in zeer geringe mate. Ergens is dat ook logisch, aangezien anders alle occassions vanuit NL naar het buitenland zouden worden verkocht. Want eens een occassion een jaar of 5-6 oud is, is ie niet zo gek veel duurder als een vergelijkbare in het buitenland.

Comment

Dat ding is met mods eigenlijk z'n vraagprijs waard, vind ik. Zuivere kar gehaald, en zeer meticuleus opgebouwd. Ik vind 'm eigenlijk echt iets voor jou. Prijskwestie (of je dat geld aan een E36 wil geven, bedoel ik) is natuurlijk iets waar ik niks kan over zeggen, elk beoordeelt zijn budget. Je kan meteen met dat ding de track op, zonder zorgen. Zeker met de laatste aanwinst van die kar (de Recaro's) is 'ie zo goed als af, eigenlijk. Road legal en zeer efficiënt op circuit.
                                        Tja, het is ne vette maar.... ik zou liever iets anders hebben dan een zwarte, minder km's,ander velgen en afstekend interieur zoals dat grijs
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                        X