Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenTja, het is ne vette maar.... ik zou liever iets anders hebben dan een zwarte, minder km's,ander velgen en afstekend interieur zoals dat grijs
Comment
-
Mij interesseert de kleurencombi eigenlijk ook niet zo veel. Prijs/staat verhouding vind ik belangrijker. D.w.z. ik wil gerust 10-11k uitgeven maar dan wil ik wel eentje in deftige staat. Haal ik die in Italië voor 5.5k neem ik voor lief dat er 4k kosten aan zitten om hem goed te zetten.
Het enige wat ik echt niet wil is zwart/zwart, da's zo enorm banaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEr zijn idd een hoop fakers maar dat is wel een echte hoor ... de meeste fakers vergeten hun kofferklep te vervangen.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs 100 % een echte,zie die kar regelmatig in Antwerpen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenGoh hoeveel zouden we daar aan geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHangt er van af wat je ermee wil gaan doen. Bij mij primeert staat en mods (om te tracken) op kleur en interieur. Allez, mocht ik een E36 M3 willen.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJe kunt op de optielijst het kofferklepje weglaten bij de M5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenStaat die te koop? Zoiets is (modsgewijs dan) exact wat ik zoek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenStaat die te koop? Zoiets is (modsgewijs dan) exact wat ik zoek...2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenBij mij is het vooral om me af en toe eens te amuseren...niet persé op circuit want daar heb ik de mini voor en om braaf in de garage plaats te nemen en een paar jaar van te genieten als het weer het toe laat. Dus ik wil ne propere M3 die zo goed als 100 % oem staat. Zoals onze mooie blauwe Amerikaan. Prachtige wagen en in zeer goede staat maar de motor trok op geen fluit
Beter meteen goed doen, dan. Gij hebt het gewoon niet in u om "de collectioneur" te spelen met een 100% stock kar die je ter wille van de historie spaart en koestert middels duizenden euri Wax-it toestanden. Right or not? :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat is toch geen Amerikaanse?
Comment
-
Dragon: waarom ga je niet ineens voor een E46 M3?
Ik zie die -vooral in België- hier en daar opduiken voor 16-17k, met een km of 150k op de teller. Als je toch al 15k over hebt voor een E36 M3 zou ik precies ineens voor de E46 gaan. Want tgoh, moest ik de centen hebben, ik zou geen seconde twijfelen hoor, da's nog een heel pakje vetter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep, staat te koop.
Enfin, 't is sowieso te vroeg maar wel interessant om te zien wat een aangepaste M3 vangt, ik zou bij voorkeur ook eentje zoeken die reeds wat aangepast is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenAls ge 17.000 euro teveel hebt wel ja Tis veel geld natuurlijk maar hij heeft er ook heel wat kosten ingestoken. Hij zal u daarvast meer over kunnen vertellen of lees eens op bimmerboard Het is in ieder geval een raket op circuit
Ik heb 'm beziggezien op Croix, vandaar m'n interesse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten3.0 of 3.2?
Enfin, 't is sowieso te vroeg maar wel interessant om te zien wat een aangepaste M3 vangt, ik zou bij voorkeur ook eentje zoeken die reeds wat aangepast is...
Staat ergens een topic van, hoor, en dacht dat alle mods daar proper in staan opgelijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis is 't een 3.0 die meer dan de 3.2 specs biedt, met 'n zeer degelijke ophanging, camber plates, kuipjes, twee sets wielen, allez de hele rimram.
Staat ergens een topic van, hoor, en dacht dat alle mods daar proper in staan opgelijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk begrijp je wel, maar zoals ik jou ken ga je je toch niet eeuwig blijven amuseren met de MINI on track. Ooit, en bij mij zou dat zeer snel zijn, en ik denk bij jou toch ook wel, ga je willen evolueren naar een krachtige achterwielaandrijver. Dan wordt het pas écht leuk. Ik zie je die M3 dan eigenlijk na een jaar of maximaal 2, toch ook gaan modden om 'm on track te gebruiken.
Beter meteen goed doen, dan. Gij hebt het gewoon niet in u om "de collectioneur" te spelen met een 100% stock kar die je ter wille van de historie spaart en koestert middels duizenden euri Wax-it toestanden. Right or not? :2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
Comment