Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie geen verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Amai m'n voeten...

Als ik dat vergelijk met het interieur van onze E60, dan kan ik wel janken.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik zie geen verschil.
        lijkt me nochtans vrij duidelijk....

kon je volleder op elke E39 krijgen, of enkel op de M?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          lijkt me nochtans vrij duidelijk....

kon je volleder op elke E39 krijgen, of enkel op de M?
          Nope, niet op de optielijst. 't Is doorheen 't productieleven van de E39 wel veel gewijzigd. In het begin kon je in ieder geval ook een optie nappaleder krijgen, die duurder was dan de optie Montana-leder. Ik weet dat de armsteunen in de deuren en de armsteun op de middenconsole dan ook in 't leder zat (dus eigenlijk hetzelfde als de optie "uitgebreid nappaleder" op de E39 M5), misschien ook de achterkant van de voorzetels, maar dat durf ik geenszins te zeggen. En misschien zelfs de middenconsole, who knows (weet 't echt niet vanbuiten). Ik denk het eigenlijk wel, dat laatste.

Enfin, werd bijna nooit genomen. Ik weet wel zeker dat je die optie nappaleder op de gewone E39 helemaal in 't begin in de tint "lavendelgrijs" (ofzoiets) kon krijgen, redelijk wat 528i bij de lancering stonden in de roos/grijs-tint "aspensilber" met dat interieur. En nu ik eraan denk, die optie was enkel verkrijgbaar voor de 528i en hoger.

Later, bij de facelift, bestond dat ook nog, ik dacht ook enkel voor de 530i, de 530d en de V8-modellen.

Maar een optie met de gehele boordplank en deuren e.d. in leder bekleed? Enkel via Individual.

Comment

Nope, niet op de optielijst. 't Is doorheen 't productieleven van de E39 wel veel gewijzigd. In het begin kon je in ieder geval ook een optie nappaleder krijgen, die duurder was dan de optie Montana-leder. Ik weet dat de armsteunen in de deuren en de armsteun op de middenconsole dan ook in 't leder zat (dus eigenlijk hetzelfde als de optie "uitgebreid nappaleder" op de E39 M5), misschien ook de achterkant van de voorzetels, maar dat durf ik geenszins te zeggen. En misschien zelfs de middenconsole, who knows (weet 't echt niet vanbuiten). Ik denk het eigenlijk wel, dat laatste.

Enfin, werd bijna nooit genomen. Ik weet wel zeker dat je die optie nappaleder op de gewone E39 helemaal in 't begin in de tint "lavendelgrijs" (ofzoiets) kon krijgen, redelijk wat 528i bij de lancering stonden in de roos/grijs-tint "aspensilber" met dat interieur. En nu ik eraan denk, die optie was enkel verkrijgbaar voor de 528i en hoger.

Later, bij de facelift, bestond dat ook nog, ik dacht ook enkel voor de 530i, de 530d en de V8-modellen.

Maar een optie met de gehele boordplank en deuren e.d. in leder bekleed? Enkel via Individual.
            ik heb ooit nog eens een 540i zien te koop staan op kapaza, touring en vrij full option. Die had iig middenconsole in leder, dashboard denk ik echter niet. Maar geen idee of dat individual was of niet, dus wil natuurlijk nog niet veel zeggen....

Comment

• Hoe meer ik eraan denk, hoe meer ik overtuigd ben dat inderdaad de middenconsole ook in 't leder stak, net zoals de armsteunen in de deuren, de armsteun op de middenconsole, en de achterkant van de voorzetels.

Edit : enkele piccies gevonden.

540i touring met uitgebreid nappaleder zwart (let op de stiknaad op de rand van de middenconsole, tussen de stuurwielspaken, en op een gelijkaardige naad op de armsteun op de middenconsole) :

Op de armsteunen is heit niet te zien, imo, maar geen goei foto's van de deuren.
              Last edited by ; 14/01/2009, 17:19.

Comment

I stand corrected, 't is wel Individual blijkbaar. Zadelbruin leder in Heritage-stikking.

I'm losing it. 'k Had het moeten zien aan de zwarte tapijtbekleding.
                'k Dacht al dat ik het kwijt was .

Qua E39 M5's dan. De rest van de BMW's ken ik niet zo goed.

Comment

• Ideale E39 M5 is carbonschwarz of Individual nachtblau met dat hele lichte interieur er in. Ben de naam ff kwijt. Maar juist de zetels in die lichtbeige tint. Achterkant stoelen, dashboard, hemel etc etc wel gewoon zwart. Juist dat beige nog eens terug laten komen in de inleg van de deuren. .

Comment

Een witte, iemand?

"Ik beloof PLECHTIG dat dit geen gerecycleerde Ringtaxi is. Enkel bomma heeft ermee gereden, rond de kerktoren. "

Tuurlijk niet. De E39 Ringtaxis waren zilvergrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Ideale E39 M5 is carbonschwarz of Individual nachtblau met dat hele lichte interieur er in. Ben de naam ff kwijt. Maar juist de zetels in die lichtbeige tint. Achterkant stoelen, dashboard, hemel etc etc wel gewoon zwart. Juist dat beige nog eens terug laten komen in de inleg van de deuren. .
                      Champagne?
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Ideale E39 M5 is carbonschwarz of Individual nachtblau met dat hele lichte interieur er in. Ben de naam ff kwijt. Maar juist de zetels in die lichtbeige tint. Achterkant stoelen, dashboard, hemel etc etc wel gewoon zwart. Juist dat beige nog eens terug laten komen in de inleg van de deuren. .
                        Dat staat hier al, is uitgebreid leder Heritage caramel. Ge hebt het ook in volleder, zoals ik hoger foto's postte. Lijkt als twee druppels water op die Individual die jij postte (velen zouden IRL nooit 't verschil zien, denk ik, en vaak wordt een volleder Heritage in dat caramel ook als Individual verkocht), op de zwarte matten na.

Als je Individual bedoelt : champagne (gelig), ecru (gebroken wit), of nog iets anders?

Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 14/01/2009, 20:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Champagne?
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Dat staat hier al, is uitgebreid leder Heritage caramel. Ge hebt het ook in volleder, zoals ik hoger foto's postte. Lijkt als twee druppels water op die Individual die jij postte (velen zouden IRL nooit 't verschil zien, denk ik, en vaak wordt een volleder Heritage in dat caramel ook als Individual verkocht), op de zwarte matten na.

Als je Individual bedoelt : champagne (gelig), ecru (gebroken wit), of nog iets anders?
                                Foto van champage?
                                't Is zeker niet Caramel. Het is een pak lichter en minder gelig.

Comment

• Dit is champagne (op Lilic paars buitenkleur)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Dit is champagne (op Lilic paars buitenkleur)

Wel niet echt betrouwbaar.. (Flits) Champagne irl is wat meer geliger.
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

En van wie is deze beauty?
                                      Of is dat een onbekend persoon voor de fora, en is de foto willekeuring en door toeval getrokken geweest?

Comment

• Was die kar niet aanwezig op 't Schachtplein in Zolder ?

Comment

Working...
                                        X