Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Edit: Wat ik ook een goede site vind voor wat cijfermateriaal is www.einszweidrei.de
Cijfertjes verschillen soms wel van elkaar op verschillende testen van dezelfde auto's...
In die advertentie staat toch bij dat hij onderhoudboekje heeft en facturen
Jep klopt, zo staat het in zijn advertentie.
Maar als puntje bij paaltje komt heeft 'ie ze niet, omdat:
zijn baas van't werk ook een M3 had. die baas had aan hem gevraagd of hij zijn mapke met handleidingen enzo kon lenen/krijgen (incl OHB). nu wilt de verkoper dat allemaal terug, maar zijn baas geeft het hem niet....
Ik weet niet of het die kar is, maar ik dacht dat die kar ook een conversie SMG -> manueel heeft gehad. Heb er chassisnummer van nagetrokken, en dat stond er toch op.
Maar nogmaal, als het die kar is, want heb er een paar nagetrokken....
Edit: Wat ik ook een goede site vind voor wat cijfermateriaal is www.einszweidrei.de
Cijfertjes verschillen soms wel van elkaar op verschillende testen van dezelfde auto's...
je vindt er ook die 17 sec doen.. pak 't 17-18 sec dus.. alles onder de 20 is snel.
Ik zou dat 'es moeten meten van mijn krel. Totaaal geen idee wat die doet op de 0-200, ik schat ergens rond de 25 seconden, kan dat?
Een 335d doet volgens verschillende testen tussen de 21,5 (Autogids) en 22,7 (Autovisie), dus die 25 voor jouw 120d is volgens mij een tikkie optimistisch, maar 'k durf er mijn geld niet opzetten.
Volgens Autogids doet een 330d facelift met 245 pk iets meer dan 25 dacht ik.
Een 335d doet volgens verschillende testen tussen de 21,5 (Autogids) en 22,7 (Autovisie), dus die 25 voor jouw 120d is volgens mij een tikkie optimistisch, maar 'k durf er mijn geld niet opzetten.
Volgens Autogids doet een 330d facelift met 245 pk iets meer dan 25 dacht ik.
Ah, oké, ja, dan is die 25 een tik te optimistisch. Heb dan wel 211pk en 450Nm maar een manuele E90ev 330d is sneller dan mijn 120d. Tegen een facelift nog niet getrokken, en die is nog 'es wat sneller...
Comment