Oorspronkelijk geplaatst door STA911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEn gaan we die van u ook kunnen spotten in Anvers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenUnderdogs... Ocharme...
Kalm aan doen, enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenBa jaat, mijne heeft al veel km's op't klokske.
Kalm aan doen, enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenBa jaat, mijne heeft al veel km's op't klokske.
Kalm aan doen, enzo.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n M3 kan gemakkelijk 300.000km aan.
Elke auto, maar de onkosten zijn evenredig imo...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenrechts -> VET
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe moet 'es naar Zolder komen en dat ding aanhoren. Is er zo goed als altijd op Skylimit days. Klinkt ongelofelijk lekker. Zwaar gemod, dat ding, en gaat zeeeer hard. Zaterdag zette 'ie zich achter die Marcos, reed er ronde na ronde enkele meters dichter naartoe, en bleef er dan achter hangen.
na croix doe ik mss wel eens een zoldertje mee! Leuke diversiteit aan karren zo te zien, heerlijk!
Comment
-
Dit weekend was iets specialers dan normaal, omdat 't zondag clubrace was en daar komen wel wat meer racekarren op af. Maar ook op gewone trackdays zit er met wat chance best wel wat lekker materiaal. Echt een leuke dag, zelfs al rijd je niet, maar gewoon om te kijken. En nog een voordeel : met een helm mee, een praatje met een driver, en veel chance dat je een co-zitje hebt voor enkele rondjes. Bij mij vragen er dat niet veel (bah, een diesel), tenzij naar 't einde toe als blijkt dat dat ook nog een beetje vooruit gaat. Nee, echt doen, is echt wel 'es de moeite.
Dit weekend, o man. Die Marcos, een BMW E92 M3 V8 GTR, een BMW 120d VLN, de reguliere Porsches GT3 Cup en consoorten, een überlekkere Lotus Exige 260 Cup, een Lotus 2-Eleven, een knappe RS4 Avant (B7), enkele toffe kleinere dingen (die niet noodzakelijk traag zijn of weinig fut hebben, check die beige Golf II -> dayumn!!), vaak ook wat oudere Honda's die beenhard liggen en zalige motorsound produceren, die K1 Attack (toch 'n zeldzaam ding), de vaste klant 635CSi, enkele lekkere E39 M5 (allemaal carbonzwarte heb er 3 verschillende geteld), Tomwac met z'n knappe E36 M3 3.2, een zilveren 997 GT3, witte S5, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie sedan van Tomwac is toch een 3.0??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja? Ow, wist ik niet. Kar nog niet eens van dichtbij gezien.
Zou alleszins een heel knap exemplaar moeten zijn, naar wat ik gehoord heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe moet 'es naar Zolder komen en dat ding aanhoren. Is er zo goed als altijd op Skylimit days. Klinkt ongelofelijk lekker. Zwaar gemod, dat ding, en gaat zeeeer hard. Zaterdag zette 'ie zich achter die Marcos, reed er ronde na ronde enkele meters dichter naartoe, en bleef er dan achter hangen.
Comment
-
Ne gele M3 E36, ik twijfel een beetje maar echt lelijk vind ik hem niet
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
Comment