Oorspronkelijk geplaatst door putje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenM3 sedan individual gespoten in 't british racing green. Weet enkel niet of dat officieel aangeboden werd. Gilles?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk BerichtenIst echt? Kwamen die dan met zo'n standy interieur? Wist ik niet, maar wel jammer eigenlijk...
Berline had wel standaard uitgebreide uitvoering houtfineer. Moet je voor zijn, maar 't maakt 't interieur alleszins een pak edeler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind het effenaf lelijk. Ook de plaatsen waar en hoe het is aangebracht. Net Auto5...
De handgrepen in deuren : prachtig. Middenconsole afdekplaat is ook massief, zeer mooi gemaakt. En de afwerking is zeer goed, zeker voor die tijd. Heb die dingen ooit gedemonteerd in m'n handen gehad, miljaar, dat maken ze nu zo niet meer.
E36 M3 berline met volleder, dat hout, zo volledig mogelijk gevulde middenconsole (auto.airo, grote BC, originele radio, zetelverwarming, harman/kardon speakers, elektrisch zonnegordijn achteraan, ...), echt 'n zalig interieur. En (voor 'n E36 zeker) best edel ook, yap.
(I know, smaken & kleuren ... vind 't ook niet goed passen in een sporty gestylede berline, maar als je 'm wat klassieker neemt is 't toch knap ... en 't is zeker goed gemaakt en mooi afgewerkt, snap niet hoe je daar bij komt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
maar die prijs is er gewoon LOS over
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Edit : ah, prijs is wat gezakt. Allez, nog 6.000 zakken en er zal misschien wat interesse komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk BerichtenJa,komt van 26000 als ik mij ni vergis
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Als ik morgen een erfenis doe koop ik dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Als ik morgen een erfenis doe koop ik dat.
ééntje met 100k meer op de teller gaat niet slechter rijden ofzo he
Comment
-
Comment