Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
    Ela gij lelijk zwijn mijn pics bedenkelijk van kwaliteit noemen
    Het was bedoeld op de grootte van de pics é en nu post jij een pic van die kar, zonder linkervoorpinker... een schande!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      M3 sedan individual gespoten in 't british racing green. Weet enkel niet of dat officieel aangeboden werd. Gilles?
      Ja, BMW had z'n eigen BRG in 't Individual gamma zitten. Uni kleur.

Comment

• Stiekem is uni lak geil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten
          Ist echt? Kwamen die dan met zo'n standy interieur? Wist ik niet, maar wel jammer eigenlijk...
          Cabrio had ook de gewone sportzetels, hé.

Berline had wel standaard uitgebreide uitvoering houtfineer. Moet je voor zijn, maar 't maakt 't interieur alleszins een pak edeler.

Comment

• Een E36 edel?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja, dat fineer maakt een gigantisch verschil inzake "Anmutung".

Comment

• Ik vind het effenaf lelijk. Ook de plaatsen waar en hoe het is aangebracht. Net Auto5...
                OO 00 OO

Comment

• Heeft deze hier al gestaan?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik vind het effenaf lelijk. Ook de plaatsen waar en hoe het is aangebracht. Net Auto5...
                    Soms hebt ge smaak, BMWMB, maar soms echt niet.

De handgrepen in deuren : prachtig. Middenconsole afdekplaat is ook massief, zeer mooi gemaakt. En de afwerking is zeer goed, zeker voor die tijd. Heb die dingen ooit gedemonteerd in m'n handen gehad, miljaar, dat maken ze nu zo niet meer.

E36 M3 berline met volleder, dat hout, zo volledig mogelijk gevulde middenconsole (auto.airo, grote BC, originele radio, zetelverwarming, harman/kardon speakers, elektrisch zonnegordijn achteraan, ...), echt 'n zalig interieur. En (voor 'n E36 zeker) best edel ook, yap.

(I know, smaken & kleuren ... vind 't ook niet goed passen in een sporty gestylede berline, maar als je 'm wat klassieker neemt is 't toch knap ... en 't is zeker goed gemaakt en mooi afgewerkt, snap niet hoe je daar bij komt)

Comment

prachtig exemplaar!

maar die prijs is er gewoon LOS over

Comment

Ja,komt van 26000 als ik mij ni vergis

Comment

Ja. Die met z'n zeeer hoge prijs. I mean voor dat geld heb je bijna een M3 CSL in de UK.

Edit : ah, prijs is wat gezakt. Allez, nog 6.000 zakken en er zal misschien wat interesse komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                            Ja,komt van 26000 als ik mij ni vergis
                            Ik dacht zelfs oorspronkelijk 27.000, maar kan me vergissen.

Comment

Als ik morgen een erfenis doe koop ik dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Serieus? Zou je daar zoveel voor betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

zot! voor dat geld koop ik mij toch iets anders hoor..

ééntje met 100k meer op de teller gaat niet slechter rijden ofzo he

Comment

• Mja, maar als je een goeie erfenis doet kan dat er wel af na wat tegenbieden hoor.

Comment

• Perfect zoals ik hem wil eigenlijk.

Comment

• dan koop ik liever die van BBB en pas ik hem aan naar mijn smaak

Comment

Working...
                                        X