Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenDie BMW sticker op de motorkap vind ik er persoonlijk over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenDie BMW sticker op de motorkap vind ik er persoonlijk over.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDeze is nog genialer:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichteniets te snel gereplyed ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIs dat de jouwe?
Heel soms gaat het ook minder goed
(is trouwens niet overkop gegaan toen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenAchternaam initialen DB per toeval?
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIs Yannick R zijne ex-M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIs ne maat van mij, wagen is ondertussen al verkocht.
Heel soms gaat het ook minder goed
(is trouwens niet overkop gegaan toen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cédric_2 Bekijk BerichtenOp welk circuit was dit wel?Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenChance, dat em niet is omgeslagen, wel leuk bochtje daar om de driften, in Maasmechelen.
Was dat op de opendeurdagen?
Open dakske en open ruiten Daar was dan wel commentaar op gekomen Auto was wel goed scheef. Maar der heeft ne pit die opgekocht en opgeknapt, rijd nu weer rond ook als ik mij niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWas idd Maasmechelen. Be driftseries dacht ik.
Open dakske en open ruitenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Damn, lekkere foto! Ook al neem je dan wel het fameuze risico erbij...
Wel efkes verschieten als je de foto beziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKleur
Comment
-
Comment
Comment