Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAhum, is een E39 M5 Touring dat niet altijd?
This is the real deal.
Al is de kans dat je vandaag nog een originele spot, kleiner dan nul. Maar bon.
Comment
-
Ik vind het eigenlijk enigsinds onlogisch om die 'echte' M5 touring de smalle achteras van een sedan te geven.
(tenzij de achteras van een M5 sedan ook werkelijk smaller is dan die van een gewone E39 sedan natuurlijk.)
Want je vertrekt toch van een sedan, en dan wordt dat een M5.
Als je vertrekt van een touring, waarom zou je er dan de achteras van een sedan ondersteken?
Trekt iig op niet veel imo, dat smal spoor. (en ja ik weet dat die van hierboven de smalle wintervelgen heeft (=voorvelgen voor achteraan?).
Moest ik een M5 touring maken zou ik de huidige achteras behouden, en van daaruit vertrekken om eventuele M-aanpassingen te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoest ik een M5 touring maken zou ik de huidige achteras behouden, en van daaruit vertrekken om eventuele M-aanpassingen te doen.
Ik help mee!
Ik zoek een geschikte automaat (liefst die van de SL 63 AMG)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDoen!
Ik help mee!
Ik zoek een geschikte automaat (liefst die van de SL 63 AMG)
Wel, aangezien jij een brug ter beschikking hebt nu, stel ik voor dat jij de basis- en donorkar koopt, en dan de ombouw doet.
Ik zal wel even komen kijken naar die achteras of het wel goed gedaan is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWel, aangezien jij een brug ter beschikking hebt nu, stel ik voor dat jij de basis- en donorkar koopt, en dan de ombouw doet.
Ik zal wel even komen kijken naar die achteras of het wel goed gedaan is.
Kheb trouwens al een paar M5-motoren gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRRD doet aankopen he, wij doen enkel technische kant, en tjoening-preventie
Ahja ook goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAhja ook goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDa's dik
zot mooi
Maar zijn zetels staan een tikje te johnny
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenThis is the real deal.
Al is de kans dat je vandaag nog een originele spot, kleiner dan nul. Maar bon.Dacht alleen E34... Maar dus niet in serieproductie als ik het goed versta?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNope.
This is the real deal.
Al is de kans dat je vandaag nog een originele spot, kleiner dan nul. Maar bon.
Comment
-
Het zijn ook de enige pics ervan, op één uitgezonderd, die in de AMS is verschenen, vele jaren terug. Was een pic getrokken van rechtsachter, redelijk ver, wat hoger dan gewoon gezichtspunt. Zie 'm zo voor me, maar is niet online te vinden. Was ook deze auto, is vermoedelijk de enige die echt de weg heeft gezien, de andere waren om tegen betonblokken mee te knallen en zo.
Comment
Comment