Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I love M's!

Nieuw heerlijk draadje!

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Fak wat een loser!
    driften op verschillende ondergrond is zowieso al niet echt aan te raden. Tlijkt me dat ie schrik heeft.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      M3 "wilt in sneeuw spelen" maar het lijkt me nie zo goed te lukken...waarschijnlijk aan het leren kennen
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Fak wat een loser!
      Sorry Maxime... Ik ben niet akkoord met je.

Het is niet omdat hij een beetje voorzichtig is dat het een loser is hé schat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        driften op verschillende ondergrond is zowieso al niet echt aan te raden. Tlijkt me dat ie schrik heeft.
        nee maar bon... als je met 420 pk op de achterwielen, 't gat van een auto nog niet wat kunt zetten op sneeuw of zelfs op tarmac, dan heb je er niks van begrepen!

Comment

Volgens mij heeft 'm het knopje niet lang genoeg ingeduwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
            Volgens mij heeft 'm het knopje niet lang genoeg ingeduwd.
            Ik zat het ook te denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              nee maar bon... als je met 420 pk op de achterwielen, 't gat van een auto nog niet wat kunt zetten op sneeuw of zelfs op tarmac, dan heb je er niks van begrepen!
              Je hebt zeker een punt!

Maar euhm... Ben je dan al een loser ?

Ik ben ook voorzichtig met mijn M! Ik zou er nog even mee willen bollen. Ik ga ook nergens de held uithangen... Of toch niet overdreven. Ben ik nu een loser ?

Comment

bhaw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Je hebt zeker een punt!

Maar euhm... Ben je dan al een loser ?

Ik ben ook voorzichtig met mijn M! Ik zou er nog even mee willen bollen. Ik ga ook nergens de held uithangen... Of toch niet overdreven. Ben ik nu een loser ?
                  Hoe kan iemand die de beste tartaarsaus ter wereld maakt nu een loser zijn!!??

Nee maar, op dat videootje zie je toch duidelijk dat hij de intentie heeft om wat te spelen hé... hij geeft te veel gas en probeert wanhopelijk wat met zijn kont te schudden. 't Feit dat het hem totaal niet lukt, maakt van hem een loser. Ik heb meer vertrouwen in uw kunnen, nonkel Sega
                  Last edited by ; 02/10/2009, 18:29.

Comment

ik denk trouwens ook knopke

Comment

Nog eens naar filmke gekeken... Mja... Hij bakt er idd eigenlijk niet echt veel van hé...

LOSER !!!

Anyway... Eerste pagina ! Vette foto's ?!?

Comment

Comment

Comment

los van de crappy driver uit dat filmpje, wat klinkt dat blok toch goed zeg

puur inductie geluid, naast de E46 CSL de mooist klinkende

Comment

Comment

Komt hij af met een Amerikaanse sjonnie E60 en een E36 met angel eyes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Komt hij af met een Amerikaanse sjonnie E60 en een E36 met angel eyes.
                                  En ik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    los van de crappy driver uit dat filmpje, wat klinkt dat blok toch goed zeg

puur inductie geluid, naast de E46 CSL de mooist klinkende
                                    Heeft die ook een carbon airbox of...? Kan je dat inductie geluid nog sterker maken?

Comment

BMW = vul maar zelf in .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        En ik?

Comment

Working...
                                        X