Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMet een afgeragde E39
Sindsdien voelde hij afgeragd oud en kapot aan.
Nu weet ik zeker aan wie ik nooit een auto moet uitlenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHeeft die ook een carbon airbox of...? Kan je dat inductie geluid nog sterker maken?
een Duitse fabrikant maakt een ander intake plenum voor de S65, in carbon, kost 2600 euro ofzo en geeft ongeveer 1 liter extra volume dus 't geluid is nog iets beter.. maar totaal zijn geld niet waard imo
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtennee maar bon... als je met 420 pk op de achterwielen, 't gat van een auto nog niet wat kunt zetten op sneeuw of zelfs op tarmac, dan heb je er niks van begrepen!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenE9x heeft geen carbon airbox, maar dat maakt niks uit voor 't geluid he of dat nu van plastic of van carbon gemaakt is.
een Duitse fabrikant maakt een ander intake plenum voor de S65, in carbon, kost 2600 euro ofzo en geeft ongeveer 1 liter extra volume dus 't geluid is nog iets beter.. maar totaal zijn geld niet waard imo
't Ziet er wel zalig uit (niet OEM dus e)
'k vind het toch een nutteloze uitgave waar je eigenlijk niet veel aanhebt, sound is 98% tzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zal het hem eens gaan voordoen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
"Aber Frau Polizeistin, meine Mutti darf das nicht wissen!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaar is den tijd!!
"Aber Frau Polizeistin, meine Mutti darf das nicht wissen!"
Je hebt dan nog geld teruggestort gekregen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJa echt hé
Je hebt dan nog geld teruggestort gekregen zeker?
Zebn dat daar schoon in hun eigen zakken gestoken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenE9x heeft geen carbon airbox, maar dat maakt niks uit voor 't geluid he of dat nu van plastic of van carbon gemaakt is.
Comment
-
Comment