Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Geniale uitvoering. Als ik me ooit een E39 M5 koop wil ik ook een individual*spritz*interieur.
    Da's geen Individual. Da's de lederuitvoering "Heritage", had ge in de gewone versie (uitgebreid leder) en de vollederen versie. En in 3 kleuren als ik me niet vergis : zwart, een zeer donkergroen (maar dat kon je niet in volleder krijgen, again: als ik me niet vergis), en dit "caramel".
    De meest voorkomende lederuitvoering is echter de sportievere variant, zwart/zwart, zwart/zilver, zwart/donkerblauw, zwart/rood. Heette Nappa Point, bovenstaand dus Nappa Heritage.

Je vindt er niet zoveel, wat jammer is. 't Is superknap in 't echt.

Comment

Dit is uitgebreid leder Nappa Heritage caramel (geen volleder) :

Zelfde auto, check hoe die kleur anders kan tonen afhankelijk van de foto. Waarheid ligt in het midden, maar eerder naar die laatste dan naar de eerste twee (te flets, lijkt gewoon zandbeige daar).

Comment

Nappa Point zwart op comfortzetels.

Ongelofelijk dat er mensen waren die op 'n M5 die fantastische standaard sportzetels afvinkten. Pas op, de comfortzetels zitten ook zeer goed, maar toch...

Comment

Nappa Point zwart/rood.

Comment

Nappa Heritage zwart.

Check it -> zééér zeldzame optie "multifunctionele middenconsole achteraan", is pas het laatste jaar ofzo op de optielijst verschenen, kostte een pak geld.

Comment

Nappa Point zwart/zwart

Comment

Zalige info!

Comment

Nappa Point zilver/zwart

Comment

Nog 'es Nappa Heritage zwart.

Als je 't Nappa Heritage nam, kreeg je automatisch het hout erbij. Was een meerprijs op Nappa Point. Je kon 't bij 't Heritage wel afbestellen.

Comment

En tenslotte (op Heritage donkergroen na) het Nappa Point blauw/zwart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Da's geen Individual. Da's de lederuitvoering "Heritage", had ge in de gewone versie (uitgebreid leder) en de vollederen versie. En in 3 kleuren als ik me niet vergis : zwart, een zeer donkergroen (maar dat kon je niet in volleder krijgen, again: als ik me niet vergis), en dit "caramel".
                        De meest voorkomende lederuitvoering is echter de sportievere variant, zwart/zwart, zwart/zilver, zwart/donkerblauw, zwart/rood. Heette Nappa Point, bovenstaand dus Nappa Heritage.

Je vindt er niet zoveel, wat jammer is. 't Is superknap in 't echt.
                        I stand corrected, 't is wel Individual blijkbaar. Zadelbruin leder in Heritage-stikking.

I'm losing it. 'k Had het moeten zien aan de zwarte tapijtbekleding.

Comment

Ja man.. als je zo'n dingen al niet meer ziet..

Comment

Soms, gTa, krijg ik oprecht schrik van je.
                            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                              Soms, gTa, krijg ik oprecht schrik van je.
                              Oprecht, maar niet terecht. Ik ben een braaf en vriendelijk manneke.

Comment

Comment

En ik vind dus geen foto's van Nappa Heritage in dat Engels groen, helaas.

Trouble is : op foto is 't verschil met zwart (alvast voor mij) niet te zien. Ik heb er nog live met m'n neus opgestaan en zag niet dat 't groen was. Zelfs bij een oudere '5 die we nog gehad hebben (steengroen leder in engels groen interieur, dus niks was zwart uitgezonderd 't plastic van de airco en bedieningspaneeltjes, en het stuur), zag ik als ik erop keek, dat gewoon als zwart. Enkel als je dan b.v. de kleur van het interieur (dat engels groen) vergeleek met het zwart van b.v. de luchtmonden, dan zag ik een klein verschil.

Comment

Ah, nog fotootjes gevonden van volleder Nappa Heritage Caramel. Dus evenveel leder als die Individual. Ook volleder Nappa Point heeft alles in 't leder, trouwens.

Edit : en de laatste moet ge klikken (gezien de 3 foto's per post regel van 't forum) : http://i18.ebayimg.com/05/m/000/a1/e7/be96_27.JPG

Voor mij met ruime voorsprong 't knapste interieur in de E39 M5. In 't echt voelt 't een pak specialer aan om in te zitten dan in eentje met Nappa Point, vind ik. 't Geeft de kar echt een suuuuperedele feel. Love it.
                                    Last edited by ; 14/01/2009, 16:49.

Comment

Een witte, iemand?

"Ik beloof PLECHTIG dat dit geen gerecycleerde Ringtaxi is. Enkel bomma heeft ermee gereden, rond de kerktoren. "

Comment

Misschien is dit Heritage groen?

Damn, foto werkt niet.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Bah wel vies dat groen.

Comment

Working...
                                          X