Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Quote.

Comment

• getrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Zo speciaal vind ik die nu niet.

Houtinleg in een M5 is zoiezo al niet echt mijn ding
        Idem. Dat hout is niet mijn ding. Er is wel een ander soort hout die ik wel vet vind in de M5. Een individual inleg.

Comment

• mugello rot

niks roze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            getrokken

True. En geen sedan.

Maar voor de rest wel geile combinatie blauw buiten + zwart binnen + oranje + BBS (hoewel helemaal niet nodig).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Ik vraag me af of er in Nederland eigenaars zijn van een E39 M5 die OEM Nederlands zijn .
              Je kan je gewoonweg beter afvragen of er eigelijk nog wel OEM Nederlanders zijn .

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              Idem. Dat hout is niet mijn ding. Er is wel een ander soort hout die ik wel vet vind in de M5. Een individual inleg.
              Steekt er andere inleg in,is zo gefixt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Is dat de normale prijs voor een M5 van 2000? Lijkt mij wat veel?

Comment

• M5 ?

Comment

• Lijkt me geen perfecte ombouw te zijn, maar das wachten op gTa daarvoor.

Zijn wel de achtervelgen van een E39 M5, maar wel nog die standaard as van de touring denk ik, te zien aan de breedte nee?. En de pijpen staan nog al omhoog.
                    EN zijruiten geblindeerd maar de achterkant niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Yep.

Die kerel dwaalt hier ergens op het forum rond... Heb indertijd nog eens met hem gepraat op een meeting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        getrokken
                        vetzak!

en dan nog bij bmw-foto's.... had ik niet van u verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Deze foto geeft een veel waarheidsgetrouwer beeld :

mooi een 6cabrio? donkerpaars (violet) of zwart van kleur. en dan die gewaagde combinatie champagne en bleek hout.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Cool...

Comment

• cheaaaaaaaaap!

en moet imo nog wat van de prijs afkunnen ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                die gast heeft ne winkelhock M5 als daily
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Da's dik
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                    M5 ?

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Lijkt me geen perfecte ombouw te zijn, maar das wachten op gTa daarvoor.

Zijn wel de achtervelgen van een E39 M5, maar wel nog die standaard as van de touring denk ik, te zien aan de breedte nee?. En de pijpen staan nog al omhoog.
                                    EN zijruiten geblindeerd maar de achterkant niet.
                                    Lijkt mij ook een ombouw te zijn. Heeft geen hoogglans Shadow-Line, en je ziet inderdaad dat 'ie achteraan de bredere velgen van de M5 heeft steken op de (bredere) achteras van de touring, waardoor de velgen te breed komen. En de uitlaat is zeker ook niet origineel.

Niettmin vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Da's dik

Prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                        M5 ?

Gezien de niet-originaliteit van de M5, toch liefst die rechste RS4.

Tenzij die M5-peet een automaat eronder steken heeft, dan neem ik die "M5" met veel plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Lijkt mij ook een ombouw te zijn.
                                          Ahum, is een E39 M5 Touring dat niet altijd?

Maar het is inderdaad wel wat prutswerk precies...

Comment

Working...
                                          X