Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZo speciaal vind ik die nu niet.
Houtinleg in een M5 is zoiezo al niet echt mijn ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengetrokken
True. En geen sedan.
Maar voor de rest wel geile combinatie blauw buiten + zwart binnen + oranje + BBS (hoewel helemaal niet nodig).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk vraag me af of er in Nederland eigenaars zijn van een E39 M5 die OEM Nederlands zijn .
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIdem. Dat hout is niet mijn ding. Er is wel een ander soort hout die ik wel vet vind in de M5. Een individual inleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Lijkt me geen perfecte ombouw te zijn, maar das wachten op gTa daarvoor.
Zijn wel de achtervelgen van een E39 M5, maar wel nog die standaard as van de touring denk ik, te zien aan de breedte nee?. En de pijpen staan nog al omhoog.
EN zijruiten geblindeerd maar de achterkant niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenYep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengetrokken
en dan nog bij bmw-foto's.... had ik niet van u verwacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Deze foto geeft een veel waarheidsgetrouwer beeld :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenM5 ?
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenLijkt me geen perfecte ombouw te zijn, maar das wachten op gTa daarvoor.
Zijn wel de achtervelgen van een E39 M5, maar wel nog die standaard as van de touring denk ik, te zien aan de breedte nee?. En de pijpen staan nog al omhoog.
EN zijruiten geblindeerd maar de achterkant niet.
Niettmin vet!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenM5 ?
Tenzij die M5-peet een automaat eronder steken heeft, dan neem ik die "M5" met veel plezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLijkt mij ook een ombouw te zijn.
Maar het is inderdaad wel wat prutswerk precies...
Comment
Comment