Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenwat e36 om af te ronden
Vind ik net zo lekker vet aan een lichte E36 M!
Comment
-
Van die stootlijsten is waar. Ik vond het 5-6 jaar geleden wel goed staan. Nu vind ik er ook niets meer aan... het contrast maakt het idd mooiOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
deze vind ik ook wel iets hebben met die velgen. desondanks het replica e46 m3 velgen zijn.
Bijgevoegde BestandenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDoen!
Ik help mee!
Ik zoek een geschikte automaat (liefst die van de SL 63 AMG)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenTjoening.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtendeze vind ik ook wel iets hebben met die velgen. desondanks het replica e46 m3 velgen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenStock CSL dit?
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk zou daar gewoon een Switchtronic van de Alpina B10 onder pleuren.
Wat is dat allemaal.... de jeugd te lui om te schakelen, en dat dan nog in een auto als de M5
Met zo'n koppel en toerentalbereik kan je nog super schakellui rijden ook indien gewenst.
Comment
Comment