Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenEen CSL met een schuifdak?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik zou mooi met die manuele bak verder rijden.
Wat is dat allemaal.... de jeugd te lui om te schakelen, en dat dan nog in een auto als de M5
Met zo'n koppel en toerentalbereik kan je nog super schakellui rijden ook indien gewenst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenlol check die uitlaat.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenNeej neej, "full conversion" ofwel paintjob...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
-
Vreemd, ik niet, maar 't forum doet hier wel raar. Als ik naar de meest recente posts van een topic wil gaan, wordt 't scherm effe wit, en dan bovenaan heb je in de URL op 't eind "p=3191889" b.v. staan, wel dan plakt 'ie er diezelfde dinges ongeveer 2 keer per seconde achteraan (waardoor je dan de URL ziet eindigen met "p=3191889&p=3191889&p=3191889&p=3191889&p=3191889 &p=3191889&p=3191889&p=3191889...", dat kan soms even duren (3 tot 5 seconden) eer 'ie dan echt de pagina te pakken heeft.
Vreemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen E34 M5 is een 3.6 of een 3.8, hè. Een 3.4, da's een 996/1.
M.i. gaat dat gelijk op. En ze botsen allebei tegen een muurtje aan 250. De betere piloot wint, whatever car. Al is een 3.8 wel sneller dan een 3.0, denk ik.
En nu wil ik dat, maar dan zie ik een E34 precies beter zitten
Alleen jammer dat het geen automaten zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGisteren in Duitsland verschoten van de snelheid van zo een Avusblauwe E36 M3 3.2
En nu wil ik dat, maar dan zie ik een E34 precies beter zitten
Alleen jammer dat het geen automaten zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlleen jammer dat het geen automaten zijn
ik begrijp jou echt niet
Comment
Comment