Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
    deze vind ik ook wel iets hebben met die velgen. desondanks het replica e46 m3 velgen zijn.

Ik vind dit geschift vet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten

Een CSL met een schuifdak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten

Mijn ex-slet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          Een CSL met een schuifdak?
          Neej neej, "full conversion" ofwel paintjob...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
            Mijn ex-slet

nu is het mijn slet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              ik zou mooi met die manuele bak verder rijden.

Wat is dat allemaal.... de jeugd te lui om te schakelen, en dat dan nog in een auto als de M5

Met zo'n koppel en toerentalbereik kan je nog super schakellui rijden ook indien gewenst.
              Ik doe dat nochtans graag, terugschakelen is ook leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                lol check die uitlaat.....
                is een gewone DTM uitlaat.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                  Neej neej, "full conversion" ofwel paintjob...
                  m3 met massa's csl stuff
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Is een E36 M3 sedan eigenlijk sneller dan een E34 M5?

3.0/3.2 en 3.4/3.6?

Vooral in de rechte lijn dan. Want die E34 M5's zijn wel belachelijk goedkoop eigenlijk he.

Comment

• Een E34 M5 is een 3.6 of een 3.8, hè. Een 3.4, da's een 996/1.

M.i. gaat dat gelijk op. En ze botsen allebei tegen een muurtje aan 250. De betere piloot wint, whatever car. Al is een 3.8 wel sneller dan een 3.0, denk ik.

Comment

• Op papier is de M3 rapper, maar ik vraag me af of die 0.3 seconden nu nog zichtbaar zullen zijn. Gewoon een kwestie van de betere start, of degene die beter onderhouden is waarschijnlijk.

In elk geval is een E34 M5 zoveel dikker dan een E36 M3 (sedan of niet)!

Comment

• Sorry vr de resolutie

Comment

• Rode kruisjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Rode kruisjes.

Echt? Nog altijd?

Comment

• Perfect zichtbaar hier.

Comment

• Hier ook..

Comment

• Vreemd, ik niet, maar 't forum doet hier wel raar. Als ik naar de meest recente posts van een topic wil gaan, wordt 't scherm effe wit, en dan bovenaan heb je in de URL op 't eind "p=3191889" b.v. staan, wel dan plakt 'ie er diezelfde dinges ongeveer 2 keer per seconde achteraan (waardoor je dan de URL ziet eindigen met "p=3191889&p=3191889&p=3191889&p=3191889&p=3191889 &p=3191889&p=3191889&p=3191889...", dat kan soms even duren (3 tot 5 seconden) eer 'ie dan echt de pagina te pakken heeft.

Vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Een E34 M5 is een 3.6 of een 3.8, hè. Een 3.4, da's een 996/1.

M.i. gaat dat gelijk op. En ze botsen allebei tegen een muurtje aan 250. De betere piloot wint, whatever car. Al is een 3.8 wel sneller dan een 3.0, denk ik.
                                      Gisteren in Duitsland verschoten van de snelheid van zo een Avusblauwe E36 M3 3.2

En nu wil ik dat, maar dan zie ik een E34 precies beter zitten
                                      Alleen jammer dat het geen automaten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Gisteren in Duitsland verschoten van de snelheid van zo een Avusblauwe E36 M3 3.2

En nu wil ik dat, maar dan zie ik een E34 precies beter zitten
                                        Ben je frieten gaan eten in Duitsland ofzo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

ik begrijp jou echt niet

Comment

Working...
                                          X