Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Ben je frieten gaan eten in Duitsland ofzo ?
    Eerst frietje gaan eten, dan naar Duitsland gereden

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

ik begrijp jou echt niet
    Ik heb echt een hékel aan schakelen, kan er echt niet aan doen. Pas mezelf betrapt op vloeken toen iemand me op de snelweg deed remmen waardoor ik moest gaan schakelen

Vanaf dat ik boven de 70 zit met die nieuwe Espace zet ik die in 6e. Dan is die wel trager, maar dan moet ik niet schakelen. En mijn schakelen beperkt zich tot 1,2,4 en 6 meestal.

Comment

• Sterk, maar verstaanbaar

Comment

• E34 M5 3.8 Nürburgring

E34 M5 3.6

E34 M5 3.6 (knap origineel)

E36 M3 3.2 Ideale kleur

E34 M5 3.6 Winkelhock

E36 M3 3.0

Comment

• liever een e34 m5 dan sedan e36 m3 voor mij
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            dju toch, die gaan 'geen' geld meer..

hoeveel weegt zoiets? 1600 kg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              dju toch, die gaan 'geen' geld meer..

hoeveel weegt zoiets? 1600 kg?
              M5 3.8 1645kg droog aan de haak

Comment

M5 3.8 1645kg droog aan de haak
                droog.. ter vergelijking een E90 M3 weegt 1655 kg rijklaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  droog.. ter vergelijking een E90 M3 weegt 1655 kg rijklaar.
                  Nja, echt droog weet ik niet. Gewoon het gewicht dat op autoweek carbase staat.

Comment

• Ik denk dat de "beleving" die je hebt als je eens optrekt met een e36 m3 of zo een 34 m5 vele malen groter is dan in bv een e60 M5?? Is het nie zo dat je bij die nieuwe M's daar in zit en de boomkes snel ziet passeren maar het daarmee gedaan is? Dat je bij oldschool bakskes ge tenminste nog nen adrenaline rush krijgt? right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      Ik denk dat de "beleving" die je hebt als je eens optrekt met een e36 m3 of zo een 34 m5 vele malen groter is dan in bv een e60 M5?? Is het nie zo dat je bij die nieuwe M's daar in zit en de boomkes snel ziet passeren maar het daarmee gedaan is? Dat je bij oldschool bakskes ge tenminste nog nen adrenaline rush krijgt? right?
                      Bwa, in een oudere M moet je meer "werken". Bij de nieuwe M's heb je nog steeds die "adrenaline rush" maar je hoeft enkel te planken. Alleja dat denk ik toch.

Comment

• kan zijn ik heb nog nooit met een M meegereden
                        Ik kan het enkel vgl met mijn 318is (140pk en 10.2s naar 100) en die van mijn moeder e92 320i (163pk en 8.5s ofzo naar 100). De mijne VOELT gewoon sneller aan. Niets van beleving in die van mijn ma, ge hoort de moter ook maar met moeite...
                        Maar in de M's kan dat misschien ook wel een heel ander verhaal zijn.

Comment

kan zijn ik heb nog nooit met een M meegereden
                          Ik kan het enkel vgl met mijn 318is (140pk en 10.2s naar 100) en die van mijn moeder e92 320i (163pk en 8.5s ofzo naar 100). De mijne VOELT gewoon sneller aan. Niets van beleving in die van mijn ma, ge hoort de moter ook maar met moeite...
                          Wees gerust, er is genoeg beleving in de huidige M's.

Comment

• idd, wees daar maar zeker van

Comment

Is een E36 M3 sedan eigenlijk sneller dan een E34 M5?

3.0/3.2 en 3.4/3.6?

Vooral in de rechte lijn dan. Want die E34 M5's zijn wel belachelijk goedkoop eigenlijk he.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Een E34 M5 is een 3.6 of een 3.8, hè. Een 3.4, da's een 996/1.

M.i. gaat dat gelijk op. En ze botsen allebei tegen een muurtje aan 250. De betere piloot wint, whatever car. Al is een 3.8 wel sneller dan een 3.0, denk ik.
                              Het gaat gelijk op, ik heb met de ardennenrit in Duitsland tegen bart zijn M3 getrokken op de snelweg, M5 was iets rapper uit de startblokken maar een je aan de 230km/h komt gaat de M3 er lichtjes over
                              2014 Bmw 118d Estorill //M
                              2000 Bmw 320d
                              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• ik ga ze toch missen die 6 in lijn m blokken...
                                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

kan zijn ik heb nog nooit met een M meegereden
                                  Ik vind dat een E46 toch heel wat meer sensaties geeft dan een E60. In de E60 voel je en weet je wel dat je snel gaat, maar het gaat precies allemaal zo makkelijk, alsof de wagen er niets moeite met heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                    Ha! Ik heb zo'n achterste 19 inch velg op m'n kot in leuven als salontafeltje.

Wel bagger fotokwaliteit, ma bon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten

Wel bagger fotokwaliteit, ma bon.
                                      en 's avonds allemaal gezellig rond de velg

Comment

• Comment

• E34 M5 3.6 6000€

Valt nog te redden...

Elektrische zetels, automatische airco, niet te gek veel km's, 1 JAAR GARANTIE, gekeurd voor verkoop...

Voor dat geld kan je niet sukkelen denk ik. Originele achterlichten erin, turbines eronder, ander stuur....gekker moet dat niet zijn.

Comment

Working...
                                          X